Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janne T. skriver: jeg må hellere blive mere aktiv så :p
jeg må hellere blive mere aktiv så :p
Hehe.. Var det samme jeg tænkte med mine "sølle" 28 lodder, som gerne skulle være lidt flere efter i aften
Loa skriver: Tja synes det er sådan lidt både og...Fint nok med konkurrence og lodder og sådan, men skal jeg nu til at "finde på svar" eller komme med ligegyldige svar i debatter som jeg ellers ikke havde tænkt mig at skrive i.....
Tja synes det er sådan lidt både og...Fint nok med konkurrence og lodder og sådan, men skal jeg nu til at "finde på svar" eller komme med ligegyldige svar i debatter som jeg ellers ikke havde tænkt mig at skrive i.....
Jeg skriver kun hvis jeg har noget at skrive..
Men der er ofte hvor jeg tænker at skrive, men ikke rigtig får det gjort..
Kan det tænkes man kun får hvis man opretter?? :p
Papillon skriver: Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...
Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...
Yurie skriver: jeg skriver kun i debat hvor jeg har et svar.. jeg gider ikke sidde og skrive ting som er ligegyldige for at få lodder.
jeg skriver kun i debat hvor jeg har et svar.. jeg gider ikke sidde og skrive ting som er ligegyldige for at få lodder.
ano14316 skriver: hahahaha du har vidst også nok at sige iflg. dit antal
hahahaha du har vidst også nok at sige iflg. dit antal
Michelle21 skriver: Kan det tænkes man kun får hvis man opretter?? :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128