Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yurie skriver: Alle som skriver i debatterne her på Baby.dk deltager automatisk i vores store lotteri. Hver måned udtrækker vi vinderne blandt debat-deltagerne, og hvert indlæg giver et lod i lotteriet.
Alle som skriver i debatterne her på Baby.dk deltager automatisk i vores store lotteri. Hver måned udtrækker vi vinderne blandt debat-deltagerne, og hvert indlæg giver et lod i lotteriet.
Når okay, jeg synes bare jeg bliver ved med at have 147 :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ano14316 skriver: puha det gør jeg vidst da også så..
puha det gør jeg vidst da også så..
Haha Det er vel relativt, jeg havde bare en idé om, at jeg ikke skrev så meget, derfor blev jeg overrasket over antallet
Michelle21 skriver: Når okay, jeg synes bare jeg bliver ved med at have 147 :p
Loa skriver: Tja synes det er sådan lidt både og...Fint nok med konkurrence og lodder og sådan, men skal jeg nu til at "finde på svar" eller komme med ligegyldige svar i debatter som jeg ellers ikke havde tænkt mig at skrive i.....
Tja synes det er sådan lidt både og...Fint nok med konkurrence og lodder og sådan, men skal jeg nu til at "finde på svar" eller komme med ligegyldige svar i debatter som jeg ellers ikke havde tænkt mig at skrive i.....
Jeg håber da ikke nogetn vil sidde og "finde på svar", men jeg indrømmer da gerne at jeg en aften som i aften (hvor jeg intet har at lave) sidder og læser debatterne grundigere og tager mig tiden til at svare. Som sagt, god motivation til at sparke gang i debataktiviteten
FamilenStorm skriver: Ved ikke om den har været oppe... Men har i dag lagt mærke til at der står lotteri og hvor mange lodder man har under sit billed...Hvornår er det kommet? og hvordan går man et lod?
Ved ikke om den har været oppe... Men har i dag lagt mærke til at der står lotteri og hvor mange lodder man har under sit billed...Hvornår er det kommet? og hvordan går man et lod?
142 lodder?!?
Man kan da håbe, at førstepræmien er to kroner, så man kan købe sig et liv!
M (: skriver: 142 lodder?!? Man kan da håbe, at førstepræmien er to kroner, så man kan købe sig et liv!
Yurie skriver: jeg hAr flere..men det er dog hørebøffer til ungerne(til koncerter m.m)
jeg hAr flere..men det er dog hørebøffer til ungerne(til koncerter m.m)
Det var da en fin præmie! Selvom enkelte af os nok bedre kunne bruge det andet
Her kommer jeg heller ik til at svare i debatter, som jeg normalt ik ville skrive i!!
Syntes til gengæld det er en mega fed primie! Vh stine
M (: skriver: Det var da en fin præmie! Selvom enkelte af os nok bedre kunne bruge det andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128