Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: helt vildt! jeg har svært ved at tro jeg har været så stor men så når jeg ser billeder og ser de bukser suk ja så har jeg jo været det men jeg er vildt glad for jeg ikke er så stor mere og mange mange tak
helt vildt!
jeg har svært ved at tro jeg har været så stor men så når jeg ser billeder og ser de bukser suk ja så har jeg jo været det men jeg er vildt glad for jeg ikke er så stor mere
og mange mange tak
Dinsen skriver: hvor er det sejt... og sikket et fantastisk billede
hvor er det sejt... og sikket et fantastisk billede
Mange tak hvor er du bare sød og jaa det er så godt et billede
FamilenStorm skriver: FANTASTISK Stort tillykke med det flotte vægttab
FANTASTISK Stort tillykke med det flotte vægttab
mange mange tak
Respekt
vitapigen skriver: Respekt
TAAAAK
B&J skriver: hvor er det bare træls... men hvor er det fantastisk din nye læge kæmper for dig og håber du kan få fjernet en del af smerterne
hvor er det bare træls... men hvor er det fantastisk din nye læge kæmper for dig og håber du kan få fjernet en del af smerterne
pussekat skriver: hejsaja dejlig og pahaaa at høre man her får for mere af det dum gamle klaphat til læge og jeg kun have være død af det men pahaaa jeg så ikke her tage alle samme da og dejlig med en læge som give høre på en
hejsaja dejlig og pahaaa at høre man her får for mere af det dum gamle klaphat til læge og jeg kun have være død af det men pahaaa jeg så ikke her tage alle samme da og dejlig med en læge som give høre på en
nej nej nej sådan noget burde bare ikke ske men ja godt du fik en ny
B&J skriver: nej nej nej sådan noget burde bare ikke ske men ja godt du fik en ny
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128