Gastric bypass billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

B&J

SjeBets skriver:

Hold op en høj mand du har dig der .. eller så er du mega lille eller en kombination af begge ting.

Et sjovt billeder og imponerende vægtab du har bag dig

han er mega høj og jeg er mega lille

han er 197 jeg er 159 vi er et super godt par

og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Savannah

Viiildt! Så sejt.

Anmeld

18. januar 2014

Clisolka

Nej hvor er det bare super flot klaret!!! Flot!!!! Tillykke med det flotte resultat 

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

og ja det er mine gamle bukser vi begge står i

Du er så sej søde!! 

Hey, hvornår er du blevet moderator?

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

og ja det er mine gamle bukser vi begge står i

Waow, det er godtnok flot at du har tabt dig så meget!
Og genial ide med det billede!

Anmeld

19. januar 2014

Mother-love

B&J skriver:

jeg har det super godt og vil ønske jeg havde lidt mindre hud så ville jeg heller ikke have det væk for jeg har det godt, men må indrømme det der gør mig ked af det er når jeg sidder ned så breder mine lår ud og mit bryst ak ja hvad er det væk og en mave der hænger 8-9cm ned ja det er træls men jeg glæder mig til den dag jeg skal have det gjort men nu glæder jeg mig mere over jeg har fået elevplads 2år ude i fremtiden og håber der efter på arbejdet et eller andet sted og jeg skal være gravid og for første gang have en flot gravid mave sidst kunne man næsten ikke se den jo jeg bulede ud men ikke når så meget

Jeg kan fuldt ud forstå dig. Jeg synes det er så godt gået.

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Sally-Slingshot skriver:

Viiildt! Så sejt.

mange tak

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Babymor1013 skriver:

Nej hvor er det bare super flot klaret!!! Flot!!!! Tillykke med det flotte resultat 

tak tak tak

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Muhmi skriver:

Du er så sej søde!! 

Hey, hvornår er du blevet moderator?

den dag jeg legede med daniel for lidt over 3år siden jeg kunne næsten ikke rejse mig fra gulvet fordi det var for hårdt plus nogle gange vågnede jeg om natten fordi jeg hostede fordi jeg ikke kunne få luft og den slemme jeg havde ind i mellem kraftig blod med afføringen fordi mine tarme kunne ikke klare alt den mad mere

men ALT DET ER VÆK NU

og mange tak søde

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Benjamins'mor skriver:

Waow, det er godtnok flot at du har tabt dig så meget!
Og genial ide med det billede!

mange tak jaa det er lidt sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.