Gastric bypass billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.560 visninger
80 svar
70 synes godt om
18. januar 2014

B&J

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

og ja det er mine gamle bukser vi begge står i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

ano14316

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

wow tillykke med det flotte resultat!

Anmeld

18. januar 2014

esioul

B&J skriver:

Hvor må det være skønt, at være blevet så mange kg lettere

Anmeld

18. januar 2014

B&J

ano14316 skriver:

wow tillykke med det flotte resultat!

mange tak

Anmeld

18. januar 2014

B&J

esioul skriver:

Hvor må det være skønt, at være blevet så mange kg lettere

det har givet mig en kæmpe frihed og for hverdag elsker jeg kun det mere og mere

og mange tak

Anmeld

18. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Shit det er jo helt vildt!! Og vildt godt billede!! X

Anmeld

18. januar 2014

B&J

StineW79 skriver:

Shit det er jo helt vildt!! Og vildt godt billede!! X

mange tak

jaaaa er så glad for det billede for jeg skreg af grin fordi det var så sjovt.

Anmeld

18. januar 2014

Masig

Wow, hvor vildt.... Hvor er det sejt du har tabt så meget... Tillykke med det... Og godt billede, meget sigende hehe...

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Masig skriver:

Wow, hvor vildt.... Hvor er det sejt du har tabt så meget... Tillykke med det... Og godt billede, meget sigende hehe...

mange tak for dine søde ord og jaa super billede

Anmeld

18. januar 2014

pussekat

hejsa
super flot billde af jer og godt går med det jeg fik den ca 8 år siden og her tabe mig 84 kg og min mand fik den for 6 år siden og 50 kg så her haha sige at vi købe tøj nu og ikke telt
og jeg her får hud af mave og ryg og her i marts skal jeg have lave lår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.