Gastric bypass billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

M &.I

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

og ja det er mine gamle bukser vi begge står i

ej stor tillykke kan se det meget forskel flot 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

B&J

pussekat skriver:

hejsa
super flot billde af jer og godt går med det jeg fik den ca 8 år siden og her tabe mig 84 kg og min mand fik den for 6 år siden og 50 kg så her haha sige at vi købe tøj nu og ikke telt

wow er det så længe siden du fik den og du ha det godt den dag i dag også???

og i er sku da seje både dig og din mand og ja i har da også tabt jer mega meget og nej det er ikke et telt mere

Anmeld

18. januar 2014

B&J

I.M skriver:

ej stor tillykke kan se det meget forskel flot 

mange mange tak

Anmeld

18. januar 2014

Muffin_girl

Hvor er du bare for sej !!!! 

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Aalborg_Pigen skriver:

Hvor er du bare for sej !!!! 

MANGE TAK

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

www så godt gået. Hvor mange kg har du tabt indtil videre?

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Havanagila skriver:

www så godt gået. Hvor mange kg har du tabt indtil videre?

har tabt 72-74 kg og min vægt svinger mellem 75-77kg nu  så det er næsten det samme jeg har tabt som jeg vejer

og mange tak

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

B&J skriver:

har tabt 72-74 kg og min vægt svinger mellem 75-77kg nu  så det er næsten det samme jeg har tabt som jeg vejer

og mange tak

Hold da op. Det er så flot. Vil du gerne tabe dig mere eller? Jeg synes ihvertfald du str hammer godt ud.

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Havanagila skriver:

Hold da op. Det er så flot. Vil du gerne tabe dig mere eller? Jeg synes ihvertfald du str hammer godt ud.

Nej jeg vil ikke tabe mig mere for når mit hud kommer af er jeg kun skind og ben 

men lægens vurdering har jeg mellem 10-15kghud på mig og det skal også væk engang med tiden. bruger nu en str. 40 i tøj så klager på ingen måde når de bukser jeg viser på billede er en str. 58

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

B&J skriver:

Nej jeg vil ikke tabe mig mere for når mit hud kommer af er jeg kun skind og ben 

men lægens vurdering har jeg mellem 10-15kghud på mig og det skal også væk engang med tiden. bruger nu en str. 40 i tøj så klager på ingen måde når de bukser jeg viser på billede er en str. 58

Ej okay. Jeg er selv en str 40. Og jeg trænger godt nok til at blive strammet op

Kan du få sådan en operation? Min søster tabte også 55 kg på et år og hun fik nemlig sådan en operation bevilliget pga. Risiko for svamp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.