Gastric bypass billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Mamalou

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

og ja det er mine gamle bukser vi begge står i

Hold da op hvor er det flot! Stået tillykke! Er det ikke surrealistisk at stå i sine gamle bukser og kun udfylde det ene bukseben?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

LinLin

B&J skriver:

Ja jeg har jo tabt 73-74 svinger meget i mellem de to og det er jo helt alm. og jeg er super glad og vil så gerne det billede mig og min kæreste fik taget i dag.  vi var heldig der var et godt billede for jeg var flad af grin, fordi han er er så høj så hans numse kommer jo ikke ned i bukserne

Godt gået

Anmeld

18. januar 2014

pussekat

B&J skriver:

wow er det så længe siden du fik den og du ha det godt den dag i dag også???

og i er sku da seje både dig og din mand og ja i har da også tabt jer mega meget og nej det er ikke et telt mere

hejsa
ja her det super godt med det men jeg skal på smeterklink nu da mit gigt er bliv hele tosse nu sove ca 3 time min gamle læge give ikke når men her får en nye læge efter vi er flytte til hovedgård og de kun se jeg fik får mere af som piller med flere navn men dejlig der nu kom nok ind over men min gamle læge sige at der være 2 år venter tid men min nye læge sende den her i jan og skal der op i feb så er super glad for der kom hjælp ind over nu da

Anmeld

18. januar 2014

modesty

B&J skriver:

Stort tillykke, det er virkelig sejt gået. Hvor ser I glade og søde ud. 

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Havanagila skriver:

Ja det er det også. Det er dog nogle år siden efterhånden. Men lækkert at få sådan noget afvide af lægen.
Og krydser da for at du bliver godkendt så du kan få det godt med dig selv 100 procent. Det fortjener du efter sådan en sej kamp

jeg har det super godt og vil ønske jeg havde lidt mindre hud så ville jeg heller ikke have det væk for jeg har det godt, men må indrømme det der gør mig ked af det er når jeg sidder ned så breder mine lår ud og mit bryst ak ja hvad er det væk og en mave der hænger 8-9cm ned ja det er træls men jeg glæder mig til den dag jeg skal have det gjort men nu glæder jeg mig mere over jeg har fået elevplads 2år ude i fremtiden og håber der efter på arbejdet et eller andet sted og jeg skal være gravid og for første gang have en flot gravid mave sidst kunne man næsten ikke se den jo jeg bulede ud men ikke når så meget

Anmeld

18. januar 2014

B&J

Mamalou skriver:

Hold da op hvor er det flot! Stået tillykke! Er det ikke surrealistisk at stå i sine gamle bukser og kun udfylde det ene bukseben?

helt vildt!

jeg har svært ved at tro jeg har været så stor men så når jeg ser billeder og ser de bukser suk ja så har jeg jo været det men jeg er vildt glad for jeg ikke er så stor mere

og mange mange tak

Anmeld

18. januar 2014

B&J

LinLin skriver:

Godt gået

mange tak

Anmeld

18. januar 2014

B&J

pussekat skriver:

hejsa
ja her det super godt med det men jeg skal på smeterklink nu da mit gigt er bliv hele tosse nu sove ca 3 time min gamle læge give ikke når men her får en nye læge efter vi er flytte til hovedgård og de kun se jeg fik får mere af som piller med flere navn men dejlig der nu kom nok ind over men min gamle læge sige at der være 2 år venter tid men min nye læge sende den her i jan og skal der op i feb så er super glad for der kom hjælp ind over nu da

hvor er det bare træls... men hvor er det fantastisk din nye læge kæmper for dig og håber du kan få fjernet en del af smerterne

Anmeld

18. januar 2014

B&J

modesty skriver:

Stort tillykke, det er virkelig sejt gået. Hvor ser I glade og søde ud. 

Mange tak hvor er du sød, jamen vi er pot  og pande hvis man kan kalde os det

vi elsker hinanden og vi elsker at more os og grine og vi kan være super på hinanden nu har vi sart været sammen i 5½år så håber da på mange år mere og især fordi han elsker mig for den jeg er både som stor men også som en alm str. person

Anmeld

18. januar 2014

Dinsen

hvor er det sejt... og sikket et fantastisk billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.