Har ondt af vores dp- mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

Nej syntes bestem ikke jeg sige at alle børn er ens, for det er de ikke.. snakker kun om der person vi havde i vuggestuen, og hvad vi gjorde da h*n blev ved med at græde... tog en snak med forældrende og fandt bla ud af at de stadig ammet og så var der også andre ting

men du siger jo at det er amningen, men nu siger du at der er andre ting som jeg helt sikkert tro kan være grunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

san

Yurie skriver:

Nej men det er vel det du siger, når du siger det er ammningen der er skyld i det.

Jeg siger at det bla også er amnings skyld her og nogen andre ting som jeg ikke vil komme ind på...  

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

Jeg siger at det bla også er amnings skyld her og nogen andre ting som jeg ikke vil komme ind på...  

og jeg siger at jeg ikke tror det er amningen, for jeg synes det er noget sludder. Jeg tror det er noget andet, der gør ham utryg.

Anmeld

18. januar 2014

san

Yurie skriver:

men du siger jo at det er amningen, men nu siger du at der er andre ting som jeg helt sikkert tro kan være grunden.

mener helt bestem at jeg skrev i mit første oplæg, at vi tog en snak med forældrene og fandt ud af at barnet stadig blev ammet + nogen andre ting ... men må lige læse debatten igen...

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

mener helt bestem at jeg skrev i mit første oplæg, at vi tog en snak med forældrene og fandt ud af at barnet stadig blev ammet + nogen andre ting ... men må lige læse debatten igen...

og det har jeg læst, men fordi barnet stadigvæk bliver ammet, behøver det jo ikke være grunden. hvilket jeg ikke tror det var, men jeg var der ikke. men jeg kan bare ikke tro at ammning kan være den eneste trøst, for det er sku synd for alle parter.

Anmeld

18. januar 2014

san

Yurie skriver:

og det har jeg læst, men fordi barnet stadigvæk bliver ammet, behøver det jo ikke være grunden. hvilket jeg ikke tror det var, men jeg var der ikke. men jeg kan bare ikke tro at ammning kan være den eneste trøst, for det er sku synd for alle parter.

Det er ikke rart at se et barn sådan .... nu er der heldigvis bedring på vej..

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

Det er ikke rart at se et barn sådan .... nu er der heldigvis bedring på vej..

ved jeg..

Anmeld

18. januar 2014

modesty

jeg siger ikke at det kun var amnings skyld, men der var flere ting indblandet..

Og jeg går ikke ind for at man ammer sig barn når det er halvanden år, men det er jo bare min holdnig, ved godt mange syntes det er oki, og det er jo helt fint.

Men pas på med at drage falske konklusioner baseret på din egen, subjektive, holdning. Min dreng, og masser af andre børn, har også gået i vuggestue mens de blev ammet uden at det har haft nogen som helst effekt på humør/evne til at trøste.

Jeg oplever oftere at det er børn der ikke får den fornødne tryghed hjemmefra, der reagerer nervøst og uden tillid når de er ude i fremmede omgivelser.

Anmeld

18. januar 2014

Jibbe

san skriver:

Det har du helt ret i... men når det så er sagt så arbejder jeg i en vuggestue hvor der er et barn der har gået i et halv år, og h*n græder stadig rigtig meget når det kommer og meget af tiden i vuggestuen, vi har så derfor haft en samtale med forældrene hvor vi fik afvide at barnet stadig blev ammet som halvanden årig, så kunne vi bedre forstå at barnet var ked af det hele tiden, for vi kunne jo ikke trøste barnet med bryst. det var bla. en af de ting som gjorde at der var en forklaring på barnets adfærd + nogen andre ting...

Det er vel kun fordi barnet bliver ammet som trøst og ikke bare fordi barnet bliver ammet. Jeg har langtidsammet mine drenge og de trives fint. Det er en mærkelig generalisering jeg nu har hørt flere steder fra at børn ligefrem mistrives i vuggestuen fordi de bliver ammet.

Anmeld

18. januar 2014

Jibbe

modesty skriver:

Men pas på med at drage falske konklusioner baseret på din egen, subjektive, holdning. Min dreng, og masser af andre børn, har også gået i vuggestue mens de blev ammet uden at det har haft nogen som helst effekt på humør/evne til at trøste.

Jeg oplever oftere at det er børn der ikke får den fornødne tryghed hjemmefra, der reagerer nervøst og uden tillid når de er ude i fremmede omgivelser.

Jeg er helt enig med dig her! Især i sidste afsnit.
Og ærgerligt at amning skal gøres til et problem. Den mest naturlige ting i et moderskab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.