Har ondt af vores dp- mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

I min datters dp, begyndte der for 4 md siden et nyt barn. Dette barn græd rigtig meget til at starte med. Og desværre er det ikke holdt op endnu, faktisk er det så slemt at jeg tror vores dp mor kunne finde på at holde gå på efterløn pga dette.  

Hun kan stort ikke forlade et rum uden barnet skriger højlydt, konstant hænger det i benet på hende og skal hun noget med et af de andre børn skriger det også. Der er altid skrig når jeg henter. Og ofte kommer min datter hjem og siger .... Skriger. Syntes det er så synd for dem alle.  hun virker virkeligt sild op af denne vedvarende gråd. Og hun har eller altid været så sød og bedstemor agtig, har altid holdt af hende, hun har passet begge mine børn og vi har alle elsket hende, men det har går hende virkelig på. 

jeg har spurt hende om det ikke kan gøres noget, tænker også på egen datter som sikkert bliver (syltet) fordi hun kan en masse selv,  de 3 børn kan ikke få meget opmærksomhed når dp mor har en skrigende unge på det ene ben, eller ene arm. 

Men også fordi hun ofte kommer hjem og siger ..... Skriger.

Stakkels barn at gå og være SÅ ulykkelig en hel dag

og stakkels de andre i rummet. 

Jeg håber at der findes en løsning til alles bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Tulle28

san skriver:

Det har du helt ret i... men når det så er sagt så arbejder jeg i en vuggestue hvor der er et barn der har gået i et halv år, og h*n græder stadig rigtig meget når det kommer og meget af tiden i vuggestuen, vi har så derfor haft en samtale med forældrene hvor vi fik afvide at barnet stadig blev ammet som halvanden årig, så kunne vi bedre forstå at barnet var ked af det hele tiden, for vi kunne jo ikke trøste barnet med bryst. det var bla. en af de ting som gjorde at der var en forklaring på barnets adfærd + nogen andre ting...

Sikke da noget pladder at det er amningens skyld - det chokerer mig faktisk, at fagpersonale ikke ved bedre!

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

Det har du helt ret i... men når det så er sagt så arbejder jeg i en vuggestue hvor der er et barn der har gået i et halv år, og h*n græder stadig rigtig meget når det kommer og meget af tiden i vuggestuen, vi har så derfor haft en samtale med forældrene hvor vi fik afvide at barnet stadig blev ammet som halvanden årig, så kunne vi bedre forstå at barnet var ked af det hele tiden, for vi kunne jo ikke trøste barnet med bryst. det var bla. en af de ting som gjorde at der var en forklaring på barnets adfærd + nogen andre ting...

Jeg har også været i en vs, hvor der var en dreng der stadigvæk blev ammet, han var slet ikke sådan, han græd lidt når mor gik og så var der ikke andet. en dreng på 1½ burde ikke kun kunne trøstes ved bryst. Det er fandeme synd for alle parter. Så det tror jeg er noget sludder, de har bare ikke vidst hvordan de skulle gøre det,

Anmeld

18. januar 2014

san

Tulle28 skriver:

Sikke da noget pladder at det er amningens skyld - det chokerer mig faktisk, at fagpersonale ikke ved bedre!

jeg siger ikke at det kun var amnings skyld, men der var flere ting indblandet..

Og jeg går ikke ind for at man ammer sig barn når det er halvanden år, men det er jo bare min holdnig, ved godt mange syntes det er oki, og det er jo helt fint.

Anmeld

18. januar 2014

Lullaby

san skriver:

Ej come on? Hvad har amning med det at gøre? Jeg har ammet alle mine tøser indtil de har været over 1½ og ingen af dem har haft problemer med at blive kørt ind nogen steder. Hverken dp eller vuggestue. Hmm.. 

Anmeld

18. januar 2014

san

Yurie skriver:

Jeg har også været i en vs, hvor der var en dreng der stadigvæk blev ammet, han var slet ikke sådan, han græd lidt når mor gik og så var der ikke andet. en dreng på 1½ burde ikke kun kunne trøstes ved bryst. Det er fandeme synd for alle parter. Så det tror jeg er noget sludder, de har bare ikke vidst hvordan de skulle gøre det,

Der er jo ingen børn der er ens ... og jo vi prøvet alt, men intet virket, ham bedte selv om brystet... Nogen børn har bare svært ved at slippe det nære bånd til moderen, når de stadig bliver ammet, det skal man ikke tage fejl af..

Anmeld

18. januar 2014

san

Lullaby skriver:

Ej come on? Hvad har amning med det at gøre? Jeg har ammet alle mine tøser indtil de har været over 1½ og ingen af dem har haft problemer med at blive kørt ind nogen steder. Hverken dp eller vuggestue. Hmm.. 

Alle børn er jo heller ikke ens dejlig der ikke var noget problem med dine børn...

Anmeld

18. januar 2014

Lullaby

san skriver:

Alle børn er jo heller ikke ens dejlig der ikke var noget problem med dine børn...

Nej men synes at du generaliserer når du skriver at det var pga amning han ikke kunne blive kørt ind. Så nævner du jo selv, at alle børn er ens?

Anmeld

18. januar 2014

san

Lullaby skriver:

Nej men synes at du generaliserer når du skriver at det var pga amning han ikke kunne blive kørt ind. Så nævner du jo selv, at alle børn er ens?

Nej syntes bestem ikke jeg sige at alle børn er ens, for det er de ikke.. snakker kun om der person vi havde i vuggestuen, og hvad vi gjorde da h*n blev ved med at græde... tog en snak med forældrende og fandt bla ud af at de stadig ammet og så var der også andre ting

Anmeld

18. januar 2014

TNBC

san skriver:

Der er jo ingen børn der er ens ... og jo vi prøvet alt, men intet virket, ham bedte selv om brystet... Nogen børn har bare svært ved at slippe det nære bånd til moderen, når de stadig bliver ammet, det skal man ikke tage fejl af..

Nej men det er vel det du siger, når du siger det er ammningen der er skyld i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.