Veninder søges ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

lucas<3

du må os gerne tilføje mig...

Louise Camilla Holm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

anjamichell@gmail.com

L0ppen skriver:

Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..

Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..

Jeg kan ikk finde den gruppe??

Anmeld

22. januar 2014

Mother-love

Jeg vil også gerne være med.
Jeg hedder Michelle Dam Jensen billedet jeg har er af mig og min datter. Jeg er lyshåret

Anmeld

25. januar 2014

L0ppen

25. januar 2014

Chili

L0ppen skriver:

Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..

Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..

Også mig hedder Mai Andreasen og har et selfie, lyst hår og briller

Anmeld

26. januar 2014

Bertris

L0ppen skriver:

Tilføj mig

https://www.facebook.com/KatTrauelsen

Anmeld

10. februar 2014

Heidibg

L0ppen skriver:

Jeg tænker det samme som dig, jeg vil også gerne være med her. Mit navn er Heidi Bugge Gehlsen og bor i Glostrup, Sjælland. 

Anmeld

10. februar 2014

Siil

Hej.

Du må gerne tilføje mig - Liis Nielsen (profilbilledet er i sort/hvid af mig).

Mvh Liis

Anmeld

10. februar 2014

Lukas&Liam<3

Også mig
Maria Raetzel, står med min kæreste og baby

Anmeld

10. februar 2014

Zelinasmor

Jeg vil gerne tilføjes 

Hedder som den eneste på facebook Natasha-Dorthe Hansen så jeg burde være nem at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.