Veninder søges ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

CarinaSB

Jeg vil også gerne være med .. :)

Hedder Carina Skovgaard Barslund

Mit profil er et billede af mig med page hår og billedet er lidt sløret :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

musse1

må jeg også gerne være med ? :-) 

Tina Merete Skovgaard Pedersen har et billedet af mine 4 børn :-)

Anmeld

20. februar 2014

TR

L0ppen skriver:

Hvordan ser dit profilbilled ud ?

Har orange hår og sidder med en dreng

Anmeld

10. april 2014

Anja P.

Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..

Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..

Vil gerne være med

Jeg hedder Anja Petersen

Anmeld

24. maj 2014

nillewadt

Hej piger. Den gruppe veninderne <3, er blevet slettet, men vi er to der har lavet en ny gruppe inde på face. Hvis i vil med, så skriv til pernille hundewadt, og en venneanmodning, så adder jeg jer til den nye forbedrede gruppe

Anmeld

24. maj 2014

Mutti2

Jeg vil også gerne tilføjes

Pernille Vad Jensen

Mit billede er af mig selv med solbriller

Kanon ide

Anmeld

24. maj 2014

Luiebuie

Osssss mig hedder louise Pernille lundsholm Jacobsen profil billede ligger på maven med min kæreste

Anmeld

24. maj 2014

Savvy

Vil gerne være med

hedder Charlotte Østergaard

står i en brudekjole

Anmeld

24. maj 2014

mulleh

Jeg vil også være med  

hedder mette madsen

har et Billed af mig selv med mørkt hår. Og som coverbilled er der et Billed    Af mig med lyst hår og to skønne børn. (Dog ikke mine)  

Anmeld

24. maj 2014

tioyv

nillewadt skriver:

Hej piger. Den gruppe veninderne <3, er blevet slettet, men vi er to der har lavet en ny gruppe inde på face. Hvis i vil med, så skriv til pernille hundewadt, og en venneanmodning, så adder jeg jer til den nye forbedrede gruppe

Jeg var med i den gamle gruppe, og vil da gerne med i den nye.. bettina dalsgaard Jacobsen.. Har billed af mig i sort trøje og med højt hår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.