Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil også gerne være med .. :)
Hedder Carina Skovgaard Barslund
Mit profil er et billede af mig med page hår og billedet er lidt sløret :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
må jeg også gerne være med ? :-)
Tina Merete Skovgaard Pedersen har et billedet af mine 4 børn :-)
L0ppen skriver: Hvordan ser dit profilbilled ud ?
Hvordan ser dit profilbilled ud ?
Har orange hår og sidder med en dreng
Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus .. Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..
Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Vil gerne være med
Jeg hedder Anja Petersen
Hej piger. Den gruppe veninderne <3, er blevet slettet, men vi er to der har lavet en ny gruppe inde på face. Hvis i vil med, så skriv til pernille hundewadt, og en venneanmodning, så adder jeg jer til den nye forbedrede gruppe
Osssss mig hedder louise Pernille lundsholm Jacobsen profil billede ligger på maven med min kæreste
hedder Charlotte Østergaard
står i en brudekjole
Jeg vil også være med
hedder mette madsen
har et Billed af mig selv med mørkt hår. Og som coverbilled er der et Billed Af mig med lyst hår og to skønne børn. (Dog ikke mine)
nillewadt skriver: Hej piger. Den gruppe veninderne <3, er blevet slettet, men vi er to der har lavet en ny gruppe inde på face. Hvis i vil med, så skriv til pernille hundewadt, og en venneanmodning, så adder jeg jer til den nye forbedrede gruppe
Jeg var med i den gamle gruppe, og vil da gerne med i den nye.. bettina dalsgaard Jacobsen.. Har billed af mig i sort trøje og med højt hår...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128