Veninder søges ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.250 visninger
103 svar
19 synes godt om
13. januar 2014

L0ppen

Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..

Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Mimic

L0ppen skriver:

Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..

Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..

Jeg vil gerne være med

Hedder Linda Lorensen Andersen har et billede af min datter på profilen

Anmeld

13. januar 2014

tioyv

L0ppen skriver:

jeg vil også gerne være med..

Bettina Dalsgaard Jacobsen..  det er et billed af mit ansigt, man kan se jeg har en sort jakke på og så er mit hår kort rødt strit..

Anmeld

13. januar 2014

L0ppen

Mimic skriver:

Jeg vil gerne være med

Hedder Linda Lorensen Andersen har et billede af min datter på profilen

Fantastisk du er tilføjet ..

Anmeld

13. januar 2014

L0ppen

tioyv skriver:

jeg vil også gerne være med..

Bettina Dalsgaard Jacobsen..  det er et billed af mit ansigt, man kan se jeg har en sort jakke på og så er mit hår kort rødt strit..

Sådan

Anmeld

13. januar 2014

Orkide86

Jeg vil os gerne være med :-)

Mirjam Bødker Pedersen

har et billede hvor jeg står sammen med min kæreste :-)

Anmeld

13. januar 2014

Swerg

Også mig  

jeg hedder Søs Werg. Og har  bare et billede af mig selv med mørkt hår i hestehale

Anmeld

13. januar 2014

Swerg

Jeg kan bare ikke finde den

Anmeld

13. januar 2014

L0ppen

Swerg skriver:

Jeg kan bare ikke finde den

Gruppen er hemmelig

Derfor :p men du er tilføjet

Anmeld

13. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

L0ppen skriver:

Også mig hedder
Michella-Malou Quaade der ikke andre der hedder det så skulle være nem at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.