Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..
Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L0ppen skriver: Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus .. Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Jeg vil gerne være med
Hedder Linda Lorensen Andersen har et billede af min datter på profilen
jeg vil også gerne være med..
Bettina Dalsgaard Jacobsen.. det er et billed af mit ansigt, man kan se jeg har en sort jakke på og så er mit hår kort rødt strit..
Mimic skriver: Jeg vil gerne være med Hedder Linda Lorensen Andersen har et billede af min datter på profilen
tioyv skriver: jeg vil også gerne være med.. Bettina Dalsgaard Jacobsen.. det er et billed af mit ansigt, man kan se jeg har en sort jakke på og så er mit hår kort rødt strit..
Jeg vil os gerne være med :-)
Mirjam Bødker Pedersen
har et billede hvor jeg står sammen med min kæreste :-)
Også mig
jeg hedder Søs Werg. Og har bare et billede af mig selv med mørkt hår i hestehale
Jeg kan bare ikke finde den
Swerg skriver: Jeg kan bare ikke finde den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128