Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Okay det er også et ret anonymt navn jeg har
Okay det er også et ret anonymt navn jeg har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L0ppen skriver: Der problemet ligger
Der problemet ligger
L0ppen skriver: Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus .. Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..
Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
L0ppen skriver: Du har gjort så man ikke kan ansøge om venskab :pFrk Nielsen ^^ billed af en lækker strand :pAnsøg .
Du har gjort så man ikke kan ansøge om venskab :pFrk Nielsen ^^ billed af en lækker strand :pAnsøg .
vi gerne være med mit navn er karina vang og har samme profil billede som her
Jeg vil da også gerne være med Lene Kilstrup Egebart - mit profil er et billede af min søn og jeg - men jeg skulle være til at finde, jeg er vidst den eneste med det navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128