Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L0ppen skriver: Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus .. Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Hey girls Det her er et lidt anderledes indlæg og håber det er okay jeg skriver herinde men jeg har lavet en gruppe på facebook ved navn ''veninderne <3'' , grunden er at jeg synes jeg mangler nogle nye bekendt skaber , veninder osv mangler nogle personer jeg kan åbne op for , nogen som interesserer sig for hvad man har gang i og alle de ting hvem ved om man kunne få glæde af hinanden og evt begynde at ses .. Man kan kun håbe selvom vi alle nok er lidt spredt i hele dk .. Så håber der er andre end mig der mangler veninder .. Knus ..
Send evt Hele dit navn og beskriv hvordan dit billed' ser ud det gør det hele lidt nemmere ..
Du må også gerne føje mig til gruppen. Men jeg sender dig lige en pb med Mine oplysninger.
Jeg vil også gerne med i gruppen.
jeg hedder Marianne Madsen. På mit profilbilled er af 2 af mine drenge og mig.
Jeg vil også gerne være med
Michelle Hestbæk - jeg har et billede på hvor jeg sidder sammen med min kæreste..
VråJepsen skriver: Ohm har du citeret forkert?
Ohm har du citeret forkert?
Øvv så da den besked alt for sent, ville også gerne have været med super god ide !!
Du må meget gerne tilføje mig :-)
Har et billed af mig selv og mine 3 børn :-)
charlotte Mikkelsen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128