Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

**Ønskebabyen

esioul skriver:

held og lykke med den snarlige fødsel

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Ayasmor skriver:

Hun nåede ikke at blive helt ædru så hun var bagstiv haha. Hun siger dog selv, at hun aldrig er blevet ædru så hurtigt før

Haha 

Anmeld

2. januar 2014

Ayasmor

**Ønskebabyen skriver:

Okay Man kan bare slet ikke forestille sig hvordan det er og man er bare så super spændt! Håber også min fødsel starter sådan.. 

Lige et side spørgsmål til det du skriver: Nåede veninden at blive ædru og komme med til fødslen?

Ja meget spændt. Kan huske jeg glædede mig til fødslen.
Ja ja hun nåede lige de sidste timer af fødslen. Men det var nu fordi det gik så stærkt

Anmeld

2. januar 2014

Trekløver(:

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Havde ingen tegn overhovedet vandet begyndte at sive 39+2 klokken 6.40 og efter et par timer kom der et kæmpe plask ud på stuegulvet med resten.

Anmeld

2. januar 2014

Clisolka

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Jeg fik en hindeløsning om mandagen som gav nogle kraftige plukveer (som gik i sig selv igen) og tegnblødning. Jeg vågnede natten til torsdag kl. 2 med rigtige veer - og han er født torsdag kl. 9.57 

Anmeld

2. januar 2014

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Nu fik jeg akut kejsersnit på grund af blå og følelsesløse ben, MEN! Inden det skete røg slimproppen ud over to omgange og havde små veer i et par dage og et par timer inden kejsersnittet gik vandet

Anmeld

3. januar 2014

Aabye

Jeg fik bare veer som kom ud af den blå luft første gang.. Det gik super hurtigt (knap 5 timer fra første ve til knægten var ude..)

Anden gang gik vandet også ret spontant efter en indkøbstur. Faktisk havde jeg lige snakket med en nabo om at NU ville vi (ja du læste rigtigt) gerne snart føde.. Hun havde termin 2 dage efter mig..
Da jeg så kom ind gik vandet.. Der skete så ikke mere end det før næste morgen hvor jeg fik min første ve da mandens vækkeur ringede.. Jeg havde dog været vågen i halvanden time inden.. Her nåede vi så knap nok på sygehuset inden knægten her var ude.. 

Anmeld

3. januar 2014

M &.I

**Ønskebabyen skriver:

desværre gik jeg 14 dag over tid så jeg fik kejsersnit 

Anmeld

3. januar 2014

mommy1991

Ayasmor skriver:

Hun nåede ikke at blive helt ædru så hun var bagstiv haha. Hun siger dog selv, at hun aldrig er blevet ædru så hurtigt før

Hahaha hvor er det fedt  

Anmeld

3. januar 2014

Ayasmor

emmagirl skriver:

Hahaha hvor er det fedt  

Lige i øjeblikket syntes jeg slet ikke, at det var fedt. Jeg havde opgivet at føde og tænkte bare, da jeg fik den første ve, lige som jeg lagde telefonen, fedt....NU skal jeg så føde Men i dag kan vi heldigvis grine hamrende meget af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.