Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

**Ønskebabyen

modesty skriver:

Vandet gik, kl. 2 om natten. Og det var ud af det blå, 40+3.

spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Bell'star skriver:

Min slimprop gik i løbet af torsdag aften, og fredag aften startede de første veer så lige pludselig. Søndag morgen havde jeg så endelig min Lillefis i armene

Puha, det var da en lang fødsel så..

Anmeld

2. januar 2014

Elbæk

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Havde ingen tegn overhovedet. Pludselig begyndte jeg at bløde, og så kom veerne hurtigt efter. 

Anmeld

2. januar 2014

JH12

Havde ingen overhovedet, jeg går i seng falder hurtigt i søvn og kl 01:15 begynder vandet at sive, 5 min. efter starter veerne.

Anmeld

2. januar 2014

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Med termin 3 dage efter dig, følger jeg lige med 

spændende 

Anmeld

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Elbæk skriver:

Havde ingen tegn overhovedet. Pludselig begyndte jeg at bløde, og så kom veerne hurtigt efter. 

Der er alligevel flere end man lige regner med hvor det bare kommer ud af det blå

Anmeld

2. januar 2014

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Med termin 3 dage efter dig, følger jeg lige med 

spændende 

Anmeld

2. januar 2014

Misser1989

Fødsel nr 1 startede ved at noget af vandet gik kl 08 da jeg vågnede (uge 36+1), og bagefter sev det bare. Resten af vandet gik på sygehuset omkring middag og veerne startede omkring kl 14 og havde født kl 21:44. Havde ikke mærket noget op til. (15 dages indlæggelse )

Fødsel nr 2 startede også med vandafgang kl 08 om morgen (uge 39+1), men denne gang gik vandet i et kæmpe plask. Veerne begyndte så småt at melde sin ankomst et par timere senere, men tog først rigtigt til, til middag og havde født kl 15:04. (Og var hjemme 17:30 igen ) mærkede denne gang heller ikke noget op til.

Anmeld

2. januar 2014

christina92

**Ønskebabyen skriver:

Ingen tegn overhovedet,  pludselig gik vandet bare 

Anmeld

2. januar 2014

Marts<3

Vågnede uroligt op til små veer... Da jeg ikke syntes de gjorde ondt, var jeg i tvivl om det var plukveer. Men da der var 5-6 min i mellem, så var jeg ikke i tvivl.

Havde inden da gået ufatteligt mange kilometer rundt i Kbh. Gået hjem til min veninde, op på 4 sal og spise boller, gået hjem. Så havde været øm hele dagen, derfor jeg var i tvivl med veerne.

Min fødsel var kort og god. Høre til dem der ikke syntes det er så slemt og føde. Var også 9 cm åben da jeg endelig fået nusset mig sammen til at komme afsted.

Held og lykke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.