Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Pcokate

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Ingen tegn (var ovenikøbet til tjek samme dag pga svangerskabsforgiftning) og startede med vandet gik med et kæmpe plask 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

mommy1991

Lige i øjeblikket syntes jeg slet ikke, at det var fedt. Jeg havde opgivet at føde og tænkte bare, da jeg fik den første ve, lige som jeg lagde telefonen, fedt....NU skal jeg så føde Men i dag kan vi heldigvis grine hamrende meget af det

Haha ja det er lidt ironisk at du gik i fødsel lige i det du får at vide at det faktisk ikke er så smart at gå i fødsel

Danny havde faktisk også sagt til mig aftenen før jeg til i fødsel at jeg godt måtte vente til den 28. Fordi han den 27. skulle ned og sætte nye maxløft - han kom faktisk ned og træne, men kunne slet ikke koncentrere sig om noget som helst, fordi han havde telefonen på sig hele tiden  

(ved ikke lige hvorfor alle de der "faktisk" skulle med )

Anmeld

3. januar 2014

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Her startede det med mens-agtige smerter en Mandag kl.10, nævnte det for JM da jeg var til kontrol på det tidspunkt for at snakke igangsættelse senere den uge (var 41+3 til kontrol). kl. 12 gik slimproppen, og derefter kom veerne med 10 mins. mellemrum og varede knap et minut

Celina er født tirsdag kl.08.52, og selv samme JM tog imod hende

Anmeld

3. januar 2014

Ayasmor

emmagirl skriver:

Haha ja det er lidt ironisk at du gik i fødsel lige i det du får at vide at det faktisk ikke er så smart at gå i fødsel

Danny havde faktisk også sagt til mig aftenen før jeg til i fødsel at jeg godt måtte vente til den 28. Fordi han den 27. skulle ned og sætte nye maxløft - han kom faktisk ned og træne, men kunne slet ikke koncentrere sig om noget som helst, fordi han havde telefonen på sig hele tiden  

(ved ikke lige hvorfor alle de der "faktisk" skulle med )

Det var bare SÅ typisk. Men det gik jo det hele og hun var med i ca. 2½ time.

Haha... Tror gerne, at han bare har gået i sin egen verden mens du har gået derhjemme og pustet

Anmeld

3. januar 2014

Fine_007

**Ønskebabyen skriver:

Jeg gik 12 dage over tid.. jeg døjede med små plukveer om aftenen et par uger op til. Ikke noget særlig smertefuldt.
Den 12 dag over termin mødte jeg op på Rigshospitalet til igangsættelse - dog fik jeg pludselig, ud af det blå, veer i venteværelset så igangsættelsen blev ikke nødvendig alligevel. 20 timer senere havde jeg født vores dejlige dreng.

Held og lykke med fødslen, når tid er!

Anmeld

3. januar 2014

**Ønskebabyen

Fine_007 skriver:

Jeg gik 12 dage over tid.. jeg døjede med små plukveer om aftenen et par uger op til. Ikke noget særlig smertefuldt.
Den 12 dag over termin mødte jeg op på Rigshospitalet til igangsættelse - dog fik jeg pludselig, ud af det blå, veer i venteværelset så igangsættelsen blev ikke nødvendig alligevel. 20 timer senere havde jeg født vores dejlige dreng.

Held og lykke med fødslen, når tid er!

Fedt at det gik igang af sig selv alligevel!

og tusind tak, vi glæder os til der sker noget nu

Anmeld

3. januar 2014

Milas14

Begge mine fødsler er startet med en blødning om morgenen og slimproppen kom efter nogen timer. Fik mindre veer i løbet af dagen og har født inden for et døgn Det har været meget ens begge gange og 2 dage før termin. Håber det bliver det samme 3 gang om ca 7 uger

Anmeld

3. januar 2014

cwl

**Ønskebabyen skriver:

Med den første havde kæresten og jeg været i bad sammen og rigtig nusset med hinanden med efterfølgende sex inde i sengen og da vi så lå og skulle til at sove synes jeg at jeg kunne mærke små veer med 5 min i mellem, det var kl. 21 og hun var ude kl. 05.36 (18 dage før tid)

Med den anden kom det helt bag på alle. Var i uge 34 og pludselig gik vandet kl. 5.30 om morgen, havde overhovedet ikke haft tegn. Hun var ude kl. 11.20

Anmeld

3. januar 2014

**Ønskebabyen

cwl skriver:

Med den første havde kæresten og jeg været i bad sammen og rigtig nusset med hinanden med efterfølgende sex inde i sengen og da vi så lå og skulle til at sove synes jeg at jeg kunne mærke små veer med 5 min i mellem, det var kl. 21 og hun var ude kl. 05.36 (18 dage før tid)

Med den anden kom det helt bag på alle. Var i uge 34 og pludselig gik vandet kl. 5.30 om morgen, havde overhovedet ikke haft tegn. Hun var ude kl. 11.20

Kæresten synes bestemt også vi skal prøve at se om en gang lagengymnastik ikke kan sætte gang i noget

Anmeld

3. januar 2014

cwl

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten synes bestemt også vi skal prøve at se om en gang lagengymnastik ikke kan sætte gang i noget

Det tror jeg gerne han synes..

Kan ikke sige det var det der satte gang i det eller om hun var kommet alligevel.. Men det skader jo ikke og prøve

Ve støv til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.