Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Christina89

Jeg vågnede natten til lørdag med et par småveer - ikke noget, der gjorde specielt ondt og faldt også i søvn igen. Næste morgen skulle jeg ud og shoppe med et vennepar og min kæreste, og der kom flere "niv", måske en gang i timen. Da vidste jeg, at det nok snart gik i gang og ganske rigtigt. Vi nåede lige at komme hjem, så fik jeg uregelmæssige veer ca. hvert kvarter og til aften havde jeg tegnblødning. Dog fødte jeg først søndag aften, havde veer i 27 timer, så det var et lidt hårdt forløb.

HELE min familie var i Sønderjylland den weekend (bor selv i Aalborg), så jeg var helt sikker på, at jeg ville føde den weekend  Var 40+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Krussedulle

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Første og anden gang, gik vandet ud af det blå.. jeg var dog over tid anden gang.

Tredje gang var jeg mere forberedt, fordi min slimprop var gået, og jeg fik af vide at jeg var lidt åben og ikke havde meget livmoderhals tilbage.

At fødslen så kun tog lidt over 2 timer, tredje gang, dét var jeg ikke helt forberedt på!

Anmeld

3. januar 2014

C8

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Jeg fik taget vandet og 15 min efter kom veerne hver 5 min indtil han blev født

Anmeld

3. januar 2014

**Ønskebabyen

cwl skriver:

Det tror jeg gerne han synes..

Kan ikke sige det var det der satte gang i det eller om hun var kommet alligevel.. Men det skader jo ikke og prøve

Ve støv til dig

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.