Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Misser1989 skriver:

Fødsel nr 1 startede ved at noget af vandet gik kl 08 da jeg vågnede (uge 36+1), og bagefter sev det bare. Resten af vandet gik på sygehuset omkring middag og veerne startede omkring kl 14 og havde født kl 21:44. Havde ikke mærket noget op til. (15 dages indlæggelse )

Fødsel nr 2 startede også med vandafgang kl 08 om morgen (uge 39+1), men denne gang gik vandet i et kæmpe plask. Veerne begyndte så småt at melde sin ankomst et par timere senere, men tog først rigtigt til, til middag og havde født kl 15:04. (Og var hjemme 17:30 igen ) mærkede denne gang heller ikke noget op til.

Alligevel vildt at dine har startet med vandafgang begge gange. Har læst at det kun er 10% der starter med vandafgang  
Sikke en hurtig fødsel 2. gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Marts<3 skriver:

Vågnede uroligt op til små veer... Da jeg ikke syntes de gjorde ondt, var jeg i tvivl om det var plukveer. Men da der var 5-6 min i mellem, så var jeg ikke i tvivl.

Havde inden da gået ufatteligt mange kilometer rundt i Kbh. Gået hjem til min veninde, op på 4 sal og spise boller, gået hjem. Så havde været øm hele dagen, derfor jeg var i tvivl med veerne.

Min fødsel var kort og god. Høre til dem der ikke syntes det er så slemt og føde. Var også 9 cm åben da jeg endelig fået nusset mig sammen til at komme afsted.

Held og lykke??

Hold da op, 9 cm åben da du kom på fg? Sejt!! 

Mit mål er også at blive hjemme så lang tid som overhovedet muligt.. 

Anmeld

2. januar 2014

Bell'star

**Ønskebabyen skriver:

Puha, det var da en lang fødsel så..

Ja, eller det vil sige, veerne gik i sig selv igen lørdag morgen, efter en hel aften OG nat med veer!!! og kom så igen lørdag aften.. Så fra første ve til han var ude gik der langt tid ja, men da der jo var nogle timers pause fra smerterne, så føltes det ikke helt som en lang fødsel..
- men i situationen synes jeg godt nok den var lang, og var MEGET sur på den vepause, da jeg fik af vide, at der nemt kunne gå nogle dage før de begyndte igen - men gjorde der jo så heldigvis ikke!

Anmeld

2. januar 2014

**Ønskebabyen

Bell'star skriver:

Ja, eller det vil sige, veerne gik i sig selv igen lørdag morgen, efter en hel aften OG nat med veer!!! og kom så igen lørdag aften.. Så fra første ve til han var ude gik der langt tid ja, men da der jo var nogle timers pause fra smerterne, så føltes det ikke helt som en lang fødsel..
- men i situationen synes jeg godt nok den var lang, og var MEGET sur på den vepause, da jeg fik af vide, at der nemt kunne gå nogle dage før de begyndte igen - men gjorde der jo så heldigvis ikke!

Ahh okay.. Det er altså også bare snyd hvis veerne ligepludselig går i sig selv igen, når nu de var startet  

Anmeld

2. januar 2014

Marts<3

**Ønskebabyen skriver:

Hold da op, 9 cm åben da du kom på fg? Sejt!! 

Mit mål er også at blive hjemme så lang tid som overhovedet muligt.. 

Havde det på præcis samme måde som dig. Derfor jeg også trak den. Men da pressetrangen kom, så måtte vi hellere se at komme afsted...

Jeg nægtede at komme hjem igen uden min baby...

Anmeld

2. januar 2014

Kris89

vågnede ved at vandet gik kl. 3.00 og kl. 4.00 startede veerne. 13.25 er han født

men først kraftige veer fra kl. 10.00

Anmeld

2. januar 2014

LinLin

Ud af det blå begge gange:
1. Gang:stort vandplask kl 5.30
2. Gang: først ve 5.30 og halvanden time senere var der fem min imellem...

Anmeld

2. januar 2014

Misser1989

**Ønskebabyen skriver:

Alligevel vildt at dine har startet med vandafgang begge gange. Har læst at det kun er 10% der starter med vandafgang  
Sikke en hurtig fødsel 2. gang

Ja og endnu mere vildt at begge gange gik det kl 8 om morgen

Anmeld

2. januar 2014

Chris86

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

Veer som løbende tog til...

Anmeld

2. januar 2014

MariaKyedDK

**Ønskebabyen skriver:

Med kun 10 dage til termin kredser tankerne en del om fødslen.. Hvornår sker det, hvordan starter den osv.

Så....Hvordan startede din fødsel? Kom det ud af det blå eller havde du tegn på det snart ville ske??

min første fødsel startede med vandafgang og 5 minutter fik jeg vestorm( fødslen tog 6 timer. 

anden fødsel havde jeg kraftige plukveer hele dagen, og pludselig skulle jeg føde , tog 2 timer vandet gik da jeg pressede første gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.