Nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2014

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Starte på træning
Arbejde på min depression...
Og det sidste er ikk et nytårsfortsæt men et ønske.... Men at min mor får ro på sit liv og kan få en ordentlig hverdag.....

Nogle rigtige godt nytårsforsæt du har. Jeg håber 2014 bliver et godt år for dig og din mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2014

Mamalou

FruOlsen skriver:

Jeg har ingen nytårsforsæt - kun et inderligt ønske om at 2014 fører en graviditet og barn med sig

Det håber jeg også

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

merichs skriver:

Et af mine nytårsforsætter er at min krop skal tones. Der skal bygges nogle flotte feminine muskler på kroppen

Et andet er at jeg gerne skal gennemføre endnu en halvmarathon

Det sidste ved jeg ikke om man kan kalde et nytårsforsæt, men jeg skal starte et nyt liv som alene-mor, så jeg vil gøre alt for at danne trygge rammer for min datter og gøre hvad jeg kan, for at hun ved at hun har en mor og en far som elsker hende over alt på jorden, selvom de ikke længere bor sammen

Nogle gode (fysiske) visioner du har for 2014. Jeg er selv hooked på en halvmarathon, så den springer jeg med på

Jeg håber du og din datter kommer godt på plads i jeres nye tilværelse!

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

mogms skriver:

Jeg skal bare være sund evt via dette tabe mig også håber jeg det bliver året der fører en graviditet og barn med sig.

Det håber jeg der gør

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

AnthonsMor skriver:

Jeg har også prøvet den et par gange, og jeg vil ikke kunne leve KUN efter den.. Det gør mig fysisk syg, desværre

Det samme her. Min krop stod helt af på kun kød, og selvom det er længe siden, så huske jeg stadig hvor skidt jeg var. Puhaaaa

Anmeld

3. januar 2014

mommy1991

Victoria2013 skriver:

Plejer egentlig ikke rigtig at gøre mig i nytårsfortsæt, men har da et par ting til i år: 

- Jeg skal finde et arbejde, helst fuldtid, da jeghar været udenfor job-markedet siden jeg blev gravid i oktober 2012
- Holde min vægt ca. hvor den er nu, for det er jeg ganske tilfreds med
- Blive gift med min forlovede - nu hvor han har friet, har han altså også bare at gifte sig med mig
- Være pirat igen noget oftere! Har allerede tilmeldt mig et 3-dages pirat-scenarie og håber på mindst en piratfest i årets løb...

Og så det sædvanlige - nyde livet så godt jeg kan

Pirat? Hvordan skal det forståes?

Anmeld

3. januar 2014

Mamalou

mogms skriver:

Jeg hader kurer som pesten, enten blir man ikke mæt eller har ikke energi til motion.

Nej grøntsager og kød, og plads til lidt usundt en gang imellem. Da jeg nægter at være fanatisk og ikke tror på at jeg er bygget til at være åleslank. Jeg er en muskel pige, og er glad for at kunne løfte tunge ting selv. Så jeg svinger mine kettlebells og træner tungt.

Også kan jeg finde på at faste en halv dags tid en eller fler gange om ugen. Ikke fordi det er nyt og smart, men fordi det virker for mig.

Jeg dur heller ikke til at følge en bestemt kur, det holder ikke i længden for mig. Jeg skal og vil også være mæt, for at jeg kan holde til det i længden. Jeg har prøvet at blive så dårlig af kure (nupo og dukankuren) at jeg ikke kunne stå ud af sengen. Så ingen hurtige genveje for mig.

Det er blevet populært at fase en eller to dage om ugen, det tror jeg også jeg kunne, men virker det?

Anmeld

3. januar 2014

AnthonsMor

Mamalou skriver:

Det samme her. Min krop stod helt af på kun kød, og selvom det er længe siden, så huske jeg stadig hvor skidt jeg var. Puhaaaa

Ja den er strid! Også derfor jeg ikke vil køre den 100%, for det kan jeg ikke!

Anmeld

3. januar 2014

Victoria2013

Pirat? Hvordan skal det forståes?

Prøv og læs tilbage i tråden, jeg har uddybet det flere steder 

Men i store træk syntes jeg det er sjovt at klæde mig ud og "lege" pirat... så det vil jeg gerne gøre noget mere igen 

Anmeld

3. januar 2014

mogms

Jeg dur heller ikke til at følge en bestemt kur, det holder ikke i længden for mig. Jeg skal og vil også være mæt, for at jeg kan holde til det i længden. Jeg har prøvet at blive så dårlig af kure (nupo og dukankuren) at jeg ikke kunne stå ud af sengen. Så ingen hurtige genveje for mig.

Det er blevet populært at fase en eller to dage om ugen, det tror jeg også jeg kunne, men virker det?

Jeg har prøvet at faste på denne måde

Sidste måltid er aftensmad faste til frokost/sen frokost. Også spiser jeg ikke en stor frokost. 

Jeg synes det er rart af og te føle sult og da jeg ikke gør det i et døgn eller længere. Har jeg stadig energi nok til at træne, den dag jeg faster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.