Nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.190 visninger
50 svar
21 synes godt om
1. januar 2014

Mamalou

Kære alle

Så kom vi ind i år 2014, et nyt år og for mange håbet om nye vaner!

Har I nogle nytårsforsæt? Og er de gengangere fra tidligere år?

Jeg har en obligatorisk en = tabe 5 kg Derudover vil jeg dyrke mine venskaber noget mere, og spare mere op

Hvad med jer?

Godt nytår!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

CaWi

Mamalou skriver:

Kære alle

Jeg har en obligatorisk en = tabe 5 kg Derudover vil jeg dyrke mine venskaber noget mere, og spare mere op

Hvad med jer?

Godt nytår!

Vh. Louise

Jeg skal tabe minimum 5 kg (gerne mere)
For at motivere mig, har jeg lavet et væddemål med min far, som også trænger til at tabe sig lidt.

Så vil jeg prøve at se om jeg ikke kan få min opsparing igang igen.

Blive bedre til at holde gang i mine venskaber. Jeg har siden vi fik barn for 20 mdr siden, forsømt mine veninder al for meget, så det vil jeg prøve at lave om på.

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

CAWI skriver:

For at motivere mig, har jeg lavet et væddemål med min far, som også trænger til at tabe sig lidt.

Blive bedre til at holde gang i mine venskaber. Jeg har siden vi fik barn for 20 mdr siden, forsømt mine veninder al for meget, så det vil jeg prøve at lave om på.

Vi er ret enige os to hvad der angår nytårsforsæt

Det lyder som en god idé med et vægttabsvæddemål med din far. Det kan godt være svært at finde motivationen, og at det er et nyt friskt år er ikke altid motivation nok.

Held & lykke med dine nytårsforsæt

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

CAWI skriver:

Vi er ret enige os to hvad der angår nytårsforsæt

Det lyder som en god idé med et vægttabsvæddemål med din far. Det kan godt være svært at finde motivationen, og at det er et nyt friskt år er ikke altid motivation nok.

Held & lykke med dine nytårsforsæt

Anmeld

1. januar 2014

esioul

Mamalou skriver:

Kære alle

Hvad med jer?

Godt nytår!

Vh. Louise

Sidste år havde jeg et mål om at tabe mig. Det blev til knap 10 kg i 2013.

I år har jeg det samme år. Vil gerne liiiige af med 10 kg mere.

Ellers har jeg et mål om at give den gas på min uddannelse og opnå gode resultater.

Derudover at fokusere på alt det positive for at overleve kampen med barnløshed.

Anmeld

1. januar 2014

Carina:-)

Leve i nuet.

Efter at have brugt mange år på at hele tiden at tænke i fremtid istedet for nutid.

Har jeg besluttet mig for at leve i nuet,glæde mig over hverdagen og generelt bare huske at lykken er lige nu og her og ikke behøver at skulle jagtes .

Anmeld

1. januar 2014

Ayasmor

Her er det vist bare lidt af den klassiske med at blive bedre til at træne. Jeg vil meget gerne komme afsted mere regelmæssigt og få forbedret mine tider i crossfitt

Anmeld

1. januar 2014

Victoria2013

Plejer egentlig ikke rigtig at gøre mig i nytårsfortsæt, men har da et par ting til i år: 

- Jeg skal finde et arbejde, helst fuldtid, da jeghar været udenfor job-markedet siden jeg blev gravid i oktober 2012
- Holde min vægt ca. hvor den er nu, for det er jeg ganske tilfreds med
- Blive gift med min forlovede - nu hvor han har friet, har han altså også bare at gifte sig med mig
- Være pirat igen noget oftere! Har allerede tilmeldt mig et 3-dages pirat-scenarie og håber på mindst en piratfest i årets løb...

Og så det sædvanlige - nyde livet så godt jeg kan

Anmeld

1. januar 2014

bøllen

Jeg laver aldrig nytårsforsæt, kan alligevel ikke holde dem.

meen jeg skal selvfølgelig fortsætte med min træning i dette år. 

blive bedre til at nyde hver dag med mine kære.

Anmeld

1. januar 2014

lineog4

Har ingen decidere nytårsfortsæt, men har et stort ønske om at nyde hverdagen mere - ikke bare overleve den og leve for weekend og ferie. 

Det kræver en mentalt og også fysisk omstilling. Den fysiske omstilling er at spise mere sundt (eller rettere ikke supplere det sunde med en masse sukker) og motionere mere. Den mentale handler om at være mere i nuet, nyde det jeg har og ikke det jeg gerne ville have. Og så handler det om struktur og ikke mindst en Indstilling. Ved ikke om det er et nytårsforsæt men i højere grad er ønske jeg vil arbejde hen imod.

Nå ja og så få sparet lidt op til flere ferier for elsker at rejse ;-)

Nu vil jeg smutte ud og løbe en tur bare fordi jeg kan og det giver mig et mentalt overskud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.