Nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2014

Mamalou

esioul skriver:

Sidste år havde jeg et mål om at tabe mig. Det blev til knap 10 kg i 2013.

I år har jeg det samme år. Vil gerne liiiige af med 10 kg mere.

Ellers har jeg et mål om at give den gas på min uddannelse og opnå gode resultater.

Derudover at fokusere på alt det positive for at overleve kampen med barnløshed.

Hold da op hvor flot. Hvordan har du båret dig ad med at tabe så meget?

Hvad læser du?

Jeg håber du får held med barnløsheden i 2014.

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2014

Mamalou

Carina:-) skriver:

Leve i nuet.

Efter at have brugt mange år på at hele tiden at tænke i fremtid istedet for nutid.

Har jeg besluttet mig for at leve i nuet,glæde mig over hverdagen og generelt bare huske at lykken er lige nu og her og ikke behøver at skulle jagtes .

Det tror jeg der er mange - inkl. Mig selv - der kumme lære noget af. Jeg tror det vil give ro i livet, hvis man formår at fokuserer på at leve i nuet. Den tror jeg lige, at jeg hapser til min liste af forsæt

Vh. Louise

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

Victoria2013 skriver:

Plejer egentlig ikke rigtig at gøre mig i nytårsfortsæt, men har da et par ting til i år: 

- Jeg skal finde et arbejde, helst fuldtid, da jeghar været udenfor job-markedet siden jeg blev gravid i oktober 2012
- Holde min vægt ca. hvor den er nu, for det er jeg ganske tilfreds med
- Blive gift med min forlovede - nu hvor han har friet, har han altså også bare at gifte sig med mig
- Være pirat igen noget oftere! Har allerede tilmeldt mig et 3-dages pirat-scenarie og håber på mindst en piratfest i årets løb...

Og så det sædvanlige - nyde livet så godt jeg kan

Du er nød til at uddybe dit sidste nytårsforsæt, for jeg er virkelig nysgerrig på, hvad det indebærer at være pirat

Vh. Louise

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

bøllen skriver:

Jeg laver aldrig nytårsforsæt, kan alligevel ikke holde dem.

meen jeg skal selvfølgelig fortsætte med min træning i dette år. 

blive bedre til at nyde hver dag med mine kære.

Er heller ikke god til at holde mine, men gør alligevel et forsøg i år

Anmeld

1. januar 2014

esioul

Mamalou skriver:

Hold da op hvor flot. Hvordan har du båret dig ad med at tabe så meget?

Hvad læser du?

Jeg håber du får held med barnløsheden i 2014.

Vh. Louise

1000 tak

Jeg er pædagogstuderende

Jamen jeg havde/har nogle kg for meget, og vidste jeg kunne blive afvist til behandling hvis BMI var for højt, så jeg gav den gas med træning (zumba, step, boksning) og ellers en hulens masse gåture med hunden :O))

Jeg var ikke på decideret kur, jeg droppede sodavand og spiste minimalt slik - og så dyrkede meget motion

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

lineog4 skriver:

Har ingen decidere nytårsfortsæt, men har et stort ønske om at nyde hverdagen mere - ikke bare overleve den og leve for weekend og ferie. 

Det kræver en mentalt og også fysisk omstilling. Den fysiske omstilling er at spise mere sundt (eller rettere ikke supplere det sunde med en masse sukker) og motionere mere. Den mentale handler om at være mere i nuet, nyde det jeg har og ikke det jeg gerne ville have. Og så handler det om struktur og ikke mindst en Indstilling. Ved ikke om det er et nytårsforsæt men i højere grad er ønske jeg vil arbejde hen imod.

Nå ja og så få sparet lidt op til flere ferier for elsker at rejse ;-)

Nu vil jeg smutte ud og løbe en tur bare fordi jeg kan og det giver mig et mentalt overskud....

Jeg vil helt sikkert også forsøge at leve mere i nuet og nyde hver dag fremfor at overleve frem til weekenden og ferier, da der trods alt er flere hverdage på året.

Elsker også at rejse. Den har jeg ikke på listen, men vil helt sikkert have en lille bettechef med ud at flyve til sommer!

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

esioul skriver:

1000 tak

Jeg er pædagogstuderende

Jamen jeg havde/har nogle kg for meget, og vidste jeg kunne blive afvist til behandling hvis BMI var for højt, så jeg gav den gas med træning (zumba, step, boksning) og ellers en hulens masse gåture med hunden :O))

Jeg var ikke på decideret kur, jeg droppede sodavand og spiste minimalt slik - og så dyrkede meget motion

Spændende Er du langt i din uddannelse?

Det må være noget af en motivationsfaktor, at blive "kandidat" til behandling.

Anmeld

1. januar 2014

esioul

Mamalou skriver:

Spændende Er du langt i din uddannelse?

Det må være noget af en motivationsfaktor, at blive "kandidat" til behandling.

Nej det er jeg ikke. Jeg startede 2 sep.

Men tiden flyver jo af sted, når det er noget man brænder for

Anmeld

1. januar 2014

Victoria2013

Du er nød til at uddybe dit sidste nytårsforsæt, for jeg er virkelig nysgerrig på, hvad det indebærer at være pirat

Vh. Louise

Jeg er bare meget fascineret af pirater... såsom til piratfester og live-rollespil med pirater osv. Elsker at være pirat. Har masser af forskelligt tøj til formålet

Og jeg var kun gravid pirat én gang (kunne jo ikke passe korsetterne og kunne ikke drikke rom... så er der ikke meget pirat over det), så nu glæder jeg mig til at kunne være pirat igen  glæder mig så meget til det live-rollespil til sommer!

Her er jeg som gravid pirat, omkring uge 25 tror jeg... det er næsten et år siden nu!

Anmeld

1. januar 2014

Mamalou

Victoria2013 skriver:

Jeg er bare meget fascineret af pirater... såsom til piratfester og live-rollespil med pirater osv. Elsker at være pirat. Har masser af forskelligt tøj til formålet

Og jeg var kun gravid pirat én gang (kunne jo ikke passe korsetterne og kunne ikke drikke rom... så er der ikke meget pirat over det), så nu glæder jeg mig til at kunne være pirat igen  glæder mig så meget til det live-rollespil til sommer!

Her er jeg som gravid pirat, omkring uge 25 tror jeg... det er næsten et år siden nu!

Skægt Er det a la tema fest eller er I en klub/forening? Er bare rigtig nysgerrig, håber det er okay!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.