lorte nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

helle.sjølund

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!
I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde...
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Krydser fingre for dig og håber at alt er som det skal være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Lilje82

Det er jeg virkelig ked af at læse. Stort kram til dig

Anmeld

31. december 2013

MyLove E

KÆMPE KYS OG KNUS

Anmeld

1. januar 2014

tarkoflen

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Øv søde du det er jeg ked af at høre. Håber blødningen stopper og der kommer en dejlig lille baby til jer i det nye år!

Anmeld

1. januar 2014

Lisbeth1985

1. januar 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Øv søde du det er jeg ked af at høre. Håber blødningen stopper og der kommer en dejlig lille baby til jer i det nye år!

Bløder stadig :-(

Anmeld

1. januar 2014

mogms

Kay skriver:

Åhh har selv lige været gennem det, det er virkelig hårdt.

Håber du er hurtigere over blødningen end mig, det var bare slemt.

Anmeld

1. januar 2014

tarkoflen

Kay skriver:

Øv noget hø

Kæmpe

Anmeld

1. januar 2014

Lrm

Kay skriver:

Havde du smerter også?
Og ja hvis der ik er en baby så har den ik været leve dygtig og så er dey bedst sådan... men nøj den måtte godt havde ventet til i morgen...

Nej havde ikke ondt!

håber på det bedste...

Anmeld

1. januar 2014

Babydrøm

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!

Åh nej, sender en masse  Håber på det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.