Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: Ja... Det bliver det! I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde... Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...
Ja... Det bliver det! I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde... Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...
Krydser fingre for dig og håber at alt er som det skal være
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Øv søde du det er jeg ked af at høre. Håber blødningen stopper og der kommer en dejlig lille baby til jer i det nye år!
Øv søde du det er jeg ked af at høre. Håber blødningen stopper og der kommer en dejlig lille baby til jer i det nye år!
Kay skriver: Bløder stadig :-(
Bløder stadig :-(
Kay skriver: Havde du smerter også? Og ja hvis der ik er en baby så har den ik været leve dygtig og så er dey bedst sådan... men nøj den måtte godt havde ventet til i morgen...
Havde du smerter også? Og ja hvis der ik er en baby så har den ik været leve dygtig og så er dey bedst sådan... men nøj den måtte godt havde ventet til i morgen...
Nej havde ikke ondt!
håber på det bedste...
Åh nej, sender en masse Håber på det bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128