lorte nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

Mor og meget mere

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
lineog4 skriver:

Kram til dig.

kan anbefale en tur rundt om feks, Føtex kl 14 hvor de sætter det hele ned både mad og bordbomber...

Jeg troede de havde lukket idag?

Anmeld

31. december 2013

Clisolka

Åh nej hvor er det unfair!!! 

Jeg kan bestemt godt forstå i har aflyst, det ville jeg også selv have gjort. Få en hyggelig aften sammen med manden og Elna i stedet, uden at tænke på at skulle lave det helt vilde i køkkenet 

Anmeld

31. december 2013

Clisolka

Aisha skriver:

Jeg troede de havde lukket idag?

Nej, de har åbent til kl. 15 

Anmeld

31. december 2013

Kay

lineog4 skriver:

Og ved du hvad ellers er nytår med hvad huset kan præstere og under en dyne i sofaen også okay... Sådan har jeg holdt nytår et år og med tårerne løbende ned næsten hele tiden, og så var det bare sådan

Ja det bliver det også... min mand er i føtex nu... og finde på noget mad

Anmeld

31. december 2013

Kay

SanJose skriver:

Øv, hvor er det træls  Men krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for at baby stadig er der 

Selvom det er hårdt og I nu bare skal være jer selv, synes jeg stadig I skal lave noget god mad og prøve at hygge jer lidt. Så kan I jo også gå tidligt i seng, hvis det er det I vil. Ved ikke hvor du bor henad, for ellers vil jeg gerne komme forbi med lidt mad, der bare skal varmes og anrettes. 

Tak hvor er du sød min mand er i føtex nu og finde på mad... desserthar vi da det var det vi skulle havde med... så det skal nok gå...

Anmeld

31. december 2013

Kay

Lrm skriver:

Ved ikke om det kan give dig er lille håb! 

Jeg blødte også i uge 4+4 ca. Troede også løbet var kørt 

jeg var død ulykkelige! Var til skanning men de kunne ikke se noget så tidelig i forløbet jeg havde dog et mørkt område i min livmor, som de tror er en blodansamling. Kom til skanning igen en uge senere der kunne de stadig ikke se hjerteblink så de var bange for det var dødt grad og grad! kom efterfølgende til endnu en skanning og ja urolig nok var der et fint hjerteblink fra baby. Dog stadig er mørkt område, som jeg skal ha undersøgt om en uge. Så selvom man bloder kan der altså godt være en dejlig baby. 

Krydser fingre for dig! 

Husk hvis der ikke er en baby, er det nok fordi det ikke var raskt. og så er det måske meget godt det kom ud! 

Kh lrm

Havde du smerter også?
Og ja hvis der ik er en baby så har den ik været leve dygtig og så er dey bedst sådan... men nøj den måtte godt havde ventet til i morgen...

Anmeld

31. december 2013

aarhusmor

første gang jeg tabte var det også Nytårsaften og jeg lå på hospitalet (Det gjorde man dengang i 1989/1990) Det var rigtigt svært, for min daværende ville ikke have jeg fortalte noget til hans forældre, så det forlød sig at jeg lå på sygehuset, pga. mavesmerter.

Håber alt det bedste for dig

Anmeld

31. december 2013

Kay

aarhusmor skriver:

første gang jeg tabte var det også Nytårsaften og jeg lå på hospitalet (Det gjorde man dengang i 1989/1990) Det var rigtigt svært, for min daværende ville ikke have jeg fortalte noget til hans forældre, så det forlød sig at jeg lå på sygehuset, pga. mavesmerter.

Håber alt det bedste for dig

Det er fndemer også svært hvad man skal sige til venner, familie og naboer der tror vi skulle afsted til nytår og sove hos vores venner... og at vi pludselig er her hjemme...

Anmeld

31. december 2013

aarhusmor

Kay skriver:

Det er fndemer også svært hvad man skal sige til venner, familie og naboer der tror vi skulle afsted til nytår og sove hos vores venner... og at vi pludselig er her hjemme...

ja og jeg tror de fleste kan forstå, hvis du fortæller dem sandheden. Det er virkeligt svært at skulle opretholde en hvid løgn. Men mest af alt så tænk på dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.