lorte nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.975 visninger
66 svar
19 synes godt om
31. december 2013

Kay

Ja... Det bliver det!
I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde...
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Kløver

Åh nej, håber alligevel det bedste. Hvor langt skulle du være nu

Anmeld

31. december 2013

isabellasmor

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Øv hvor er det trist at læse  

Anmeld

31. december 2013

esioul

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!

Anmeld

31. december 2013

lineog4

Kram til dig.

kan anbefale en tur rundt om feks, Føtex kl 14 hvor de sætter det hele ned både mad og bordbomber...

Anmeld

31. december 2013

Kay

Maja84 skriver:

Åh nej, håber alligevel det bedste. Hvor langt skulle du være nu

6-7 uger

Anmeld

31. december 2013

Kay

lineog4 skriver:

Kram til dig.

kan anbefale en tur rundt om feks, Føtex kl 14 hvor de sætter det hele ned både mad og bordbomber...

Tak... lige nu skl jeg først og fremmest mande mig op til at rejse mig fra sofaen og rydde lidt op inden min mand kommer hjem med elna
Vi skulle havde hentet hende i går aftes... men da vi pludselig skulle på hospitalet blev hun og sov hos min mor og far

Anmeld

31. december 2013

Carina:-)

Æv 

Anmeld

31. december 2013

Kløver

Kay skriver:

6-7 uger

Håber det bare er en uskyldig blødning, krydser og håber alt det bedste

Anmeld

31. december 2013

Kay

Maja84 skriver:

Håber det bare er en uskyldig blødning, krydser og håber alt det bedste

Jeg tror ikke på det længere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.