lorte nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

Fru Ebied

Øv hvor er det træls for jer..   Håber det nye år bliver året hvor baby kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det ik er noget alvorligt! Ka godt forstå at du ik magter at holde fest osv!! Vh stine

Anmeld

31. december 2013

lineog4

Kay skriver:

Tak... lige nu skl jeg først og fremmest mande mig op til at rejse mig fra sofaen og rydde lidt op inden min mand kommer hjem med elna
Vi skulle havde hentet hende i går aftes... men da vi pludselig skulle på hospitalet blev hun og sov hos min mor og far

Og ved du hvad ellers er nytår med hvad huset kan præstere og under en dyne i sofaen også okay... Sådan har jeg holdt nytår et år og med tårerne løbende ned næsten hele tiden, og så var det bare sådan

Anmeld

31. december 2013

Trekløver(:

31. december 2013

Kløver

Kay skriver:

Jeg tror ikke på det længere...

Det er jeg rigtig ked af at høre

Håber du snart får det bedre så en ny lille spire kan komme og vokse sig stor og stærk

Anmeld

31. december 2013

SanJose

Øv, hvor er det træls  Men krydser alt hvad der overhovedet kan krydses for at baby stadig er der 

Selvom det er hårdt og I nu bare skal være jer selv, synes jeg stadig I skal lave noget god mad og prøve at hygge jer lidt. Så kan I jo også gå tidligt i seng, hvis det er det I vil. Ved ikke hvor du bor henad, for ellers vil jeg gerne komme forbi med lidt mad, der bare skal varmes og anrettes. 

Anmeld

31. december 2013

MorTilEn2013Dreng

31. december 2013

Lrm

Ved ikke om det kan give dig er lille håb! 

Jeg blødte også i uge 4+4 ca. Troede også løbet var kørt 

jeg var død ulykkelige! Var til skanning men de kunne ikke se noget så tidelig i forløbet jeg havde dog et mørkt område i min livmor, som de tror er en blodansamling. Kom til skanning igen en uge senere der kunne de stadig ikke se hjerteblink så de var bange for det var dødt grad og grad! kom efterfølgende til endnu en skanning og ja urolig nok var der et fint hjerteblink fra baby. Dog stadig er mørkt område, som jeg skal ha undersøgt om en uge. Så selvom man bloder kan der altså godt være en dejlig baby. 

Krydser fingre for dig! 

Husk hvis der ikke er en baby, er det nok fordi det ikke var raskt. og så er det måske meget godt det kom ud! 

Kh lrm

Anmeld

31. december 2013

Lrm

Glemte at skrive at jeg idag er 8+2 så jeg er stadig ikke over de. Kritiske periode! Krydser bare fingre for at alt går godt, selvom jeg havde en meget hård start i min graviditet. 

Anmeld

31. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Åh nej! Hvor er det unfair søde  Kæmpe kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.