lorte nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2013

Kay

aarhusmor skriver:

ja og jeg tror de fleste kan forstå, hvis du fortæller dem sandheden. Det er virkeligt svært at skulle opretholde en hvid løgn. Men mest af alt så tænk på dig selv

Ja rigtig svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2013

Happiness

Øv søde!!! Hvor er jeg dog ked af at læse det! 

Tanker til jer!

Anmeld

31. december 2013

Kay

Happiness skriver:

Øv søde!!! Hvor er jeg dog ked af at læse det! 

Tanker til jer!

Tak

Anmeld

31. december 2013

tioyv

Øv også. tanker til jer.. håber i trods alt får en hyggelig aften derhjemme..

Anmeld

31. december 2013

BigHope13

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!
I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde...
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Åhh nej Sødeste du sikke en træls slutning på dette år samt start på det nye der kommer.

Jeg krydser fingre for det lille håb der må være endnu, og sender dig de varmeste kram

Anmeld

31. december 2013

maria_wlt

Kay skriver:

Ja... Det bliver det!
I går aftes efter en dejlig dag, fik jeg ondt i maven og begyndte at bløde...
Har været inde omkring Herlev og de kunne ikke se om den var på vej ud eller om jeg ik er så langt som forventet... Fik taget blodprøve... Og det skal jeg igen d 2 januar, skal scannes igen d 7

Har ligget med varmepude i nat for at kunne sove lidt... Og bløder stadig... Tror simpelthen ik på der kommer en baby ud af det her til os...
Og har meldt afbud til nytår hos vores venner... Da de bor 1 time fra os, og der kommer 2 andre par vi ikke kender... Magter ikke side med fremmede mennesker og bløde og skal agere glad og nytårs fest agtig... Så nu... Ja godt nytår... Ved sgu ik hvad vi gør med mad og drikke og... Ja...

Øv, røv, pis 

Håber at du får svar hurtigst muligt 

Anmeld

31. december 2013

Troldemommi

Det gør mig ondt at høre 

Monica

Anmeld

31. december 2013

LMX

Det er sgu aldrig sjovt at bløde i graviditeten. Øv altså!

Jeg tænker på om det er klumpet blod eller om du "bare" bløder ligeså stille?

Jeg blødte fra uge 6-20 med min datter som nu er 10mdr. Pga hæmatom i livmoderen (blodansamling) og det kan godt virke meget voldsomt for der kommer virkelig meget blod!

Og smerter er der også da en blødning altid vil gøre ondt. Lidt ligesom et indre blåt mærke.

Jeg håber på en baby til jer i det nye år. Hvad enten det så er den her der holder ved eller en ny der får lov til at udvikle sig 

Anmeld

31. december 2013

Kay

maria_wlt skriver:

Øv, røv, pis 

Håber at du får svar hurtigst muligt 

Bløder mere nu også med klumper og smerter...så tror bare det var det...

Anmeld

31. december 2013

Kay

LMX skriver:

Det er sgu aldrig sjovt at bløde i graviditeten. Øv altså!

Jeg tænker på om det er klumpet blod eller om du "bare" bløder ligeså stille?

Jeg blødte fra uge 6-20 med min datter som nu er 10mdr. Pga hæmatom i livmoderen (blodansamling) og det kan godt virke meget voldsomt for der kommer virkelig meget blod!

Og smerter er der også da en blødning altid vil gøre ondt. Lidt ligesom et indre blåt mærke.

Jeg håber på en baby til jer i det nye år. Hvad enten det så er den her der holder ved eller en ny der får lov til at udvikle sig 

Der er også klumper nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.