Amning koster penge i ILUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Tja, lidt kunder mister de nok eller i hvert fald Deres så kaldte mælkecafe - da man altid kan shoppe videre i Magasin, når der skal ammes

Tja, men de ville nok også miste lidt kunder hvis der sad ammende mødre rundt omkring. De har jo regnet på det og gjort op at det ikke kan betale sig.

Lad mig lige slå én ting fast: Personligt går jeg totalt ind for offentlig amning og jeg hader den gryende nypuritanisme i vores samfund der (blandt andet) indbefatter en frygt for at se en baby sutte på en brystvorte.

Men jeg gider altså ikke hidse mig op over en privat forretnings frie valg, når vi snakker et problem af denne størrelsesorden. Hele verden SKAL ikke partout indrette sig efter mit hoved.

Og NU vil jeg gå i seng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Nadia&Daniel

Tja, men de ville nok også miste lidt kunder hvis der sad ammende mødre rundt omkring. De har jo regnet på det og gjort op at det ikke kan betale sig.

Lad mig lige slå én ting fast: Personligt går jeg totalt ind for offentlig amning og jeg hader den gryende nypuritanisme i vores samfund der (blandt andet) indbefatter en frygt for at se en baby sutte på en brystvorte.

Men jeg gider altså ikke hidse mig op over en privat forretnings frie valg, når vi snakker et problem af denne størrelsesorden. Hele verden SKAL ikke partout indrette sig efter mit hoved.

Og NU vil jeg gå i seng. 

Sov godt og tak for snakken 

Anmeld

28. december 2013

Bell'star

modesty skriver:

Okay! Det skriver du jo intet om i dit første indlæg, så det var lidt svært at gætte sig til.

Det var jeg også blevet provokeret over. Jeg havde nok faktisk bare sat mig op ved siden af de andre mødre.

Men problemer ligger jo så i, at der flere steder stod at hvis man bare satte sig op "ved siden af de andre mødre med sutteflasker" ville man blive fjernet, og henvist til cafeen på 4. Sal. Så det var ikke en mulighed, ellers havde jeg da også bare sat mig der og ammet gratis.

Anmeld

29. december 2013

Loan

Godt jeg benytter mig af Kolding Storcenter hvor de har en dejlig stor ammestue med tilhørende legerum, puslerum og toiletter lige ved siden af. Der skal man hverken betale og kan sidde i ro og mag.

Så må jeg blot håbe pat'tøjet ikke går sig en laaaaaang tur når spiren kommer til verden som med min dreng, han var ufrivilligt flaskebarn, men forstår jeres harme over udviklingen.

Og har endnu til gode at se en eneste kvinde flashe hele brystpartiet, endnu har jeg intet set... Way to go 

Anmeld

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bell'star skriver:

Men problemer ligger jo så i, at der flere steder stod at hvis man bare satte sig op "ved siden af de andre mødre med sutteflasker" ville man blive fjernet, og henvist til cafeen på 4. Sal. Så det var ikke en mulighed, ellers havde jeg da også bare sat mig der og ammet gratis.

Stod det på et skilt eller hvor stod det henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.