modesty skriver:
Ja, men igen, de vil sikkert gerne tjene nogle penge, så derfor henviser de til ammerummet.
At man skal købe en kop kaffe for at komme ind i deres amme-rum. Nej, ligegyldigt hvor meget jeg vender og drejer det, så kan det altså ikke forarge mig.
Jeg ammede min søn i et år, jeg bor i København og benytter mig flittigt at byens café- og shopping-tilbud.
Selvfølgelig kan man, hvis man er nødt til det. - Men jeg synes, det føles helt forkert at måtte sidde på et toiletsæde, som om det er noget ækelt eller nedværdigende, man er i gang med - samtidig med at man sidder og hører naboerne droppe diverse i de andre båse.
Jeg havde desuden et ekstra problem, da den ældste var baby, for et måltid tog hurtigt 30 min ++ - og det er altså længe at optage et toilet.
Nogle steder har nogen søde mennesker sat en komfortabel stol i det generelle vaskeområde, så man har et sted at sidde, som ikke er et toiletsæde, men det er jo slet ikke en selvfølge, at der er det.
I mindre centre, cafeer og butikker forventer jeg ikke at finde specielle faciliteter - men de fleste siger jo heller ikke noget til, at man finder et diskret hjørne at amme i. Jeg reagerer bare lidt på, at et så stort sted, som dette center, ikke har generelt tilgængelige fasciliteter for en såpas stor kundegruppe - evn mod en møntbetaling eller lignende. I hvert fald når de har såpass strenge regler overalt ellers.
Anmeld