Hej piger!
Synes bare lige jeg vil dele dette med jer, da jeg selv var meget forarget herover.
Jeg var forleden dag på juleshopping i ILUM med min mor og 4mdr gamle søn. Han vågner fra lur og er naturligvis sulten.
Vi bliver henvist til cafeen på 4. Sal, hvor der er lavet et ammerum.
Da vi kommer derop spørger jeg en ansat hvor rummet ligger henne, hun viser vej, men siger så, at man altså skal købe noget i deres café for at få lov at benytte deres ammerum!!!???? 

Og der bliver jeg så temmelig forarget - tænk at være så fræk, at man i et stormagasin skal BETALE for at give sin baby mad!? - så står man der med en skrigende, sulten baby og er tvunget til at købe noget i deres larterlige "fancy" café
Jeg er stadig helt forarget over, at man kan tillade sig at lave sådanne regler. Og det er helt sikkert sidste gang je tager i ILUM, så længe de kører med sådanne regler!!
- det skal lige tilføjes, at jeg sagde, at min mor ville købe noget mens jeg ammede, hvilket hun ikke gjorde, så jeg "snød"
Mig ind - mit eget lille oprør over deres dumme regler!! 

Det synes jeg sådan set er OK. Det er en privatejet forretning og de må sætte deres egne regler. Det betyder selvfølgelig ikke at man skal være enig i de regler, men man skal jo også købe noget hvis man sætter sig ind for at amme på en café. Det er måske en anelse grådigt, men hey, de lever af at tjene penge. Det ville ikke sætte mit pis i kog at skulle købe en kop kaffe for at benytte ammerummet.
Ellers kan man jo altid sætte sig ud på toilettet, Illum har nogle ret rummelige nogle af slagsen rundt omkring, bl.a. i kælderen.
Anmeld