min datter i pleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

modesty

jeg får samtaler ja .. og er ok med det. mangler bare at min mor forstår jeg er ok med det.

Ja, det rigtig nok.. har du ret i ...

Det kunne måske være en mulighed at tage din mor med til psykologen? Nogle gange kan det hjælpe at der er en 3. person der kan formulere ting som man ikke selv er i stand til. Jeg havde engang min mand med til min psykolog, og det var rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kunne måske være en mulighed at tage din mor med til psykologen? Nogle gange kan det hjælpe at der er en 3. person der kan formulere ting som man ikke selv er i stand til. Jeg havde engang min mand med til min psykolog, og det var rigtig godt.

ja, det kunne være en ide

Anmeld

25. december 2013

Wimmie

stjernehimmel skriver:

Ja stakkels børn soM det går ud over håber godt nok du beskytter dig frem over, selv det virker til din ansvarlighed ik rækker så langt åbenbart!!    Ja undskylde min ligefrem hed men ja, har ik meget tilover for sådan noget! 

Sikke da noget led noget at skrive til én som virkelig er ked af det - prøv med noget medfølelse eller lad være med at ytre dig 

Anmeld

25. december 2013

Elgaard73

Hvor må det være en hård situation at stå i 

Men et eller andet sted må det da være positivt at se at din datter trives/blomstre op. Du indrømmer selv (og det syntes jeg er rigtig flot gjort) at du ikke selv kan give det hun har behov for, og så er du nød til at lade andre, som kan, komme på banen. Selv om at det må være svært.

At det hele så er endt med at foregå med tvang, er selvfølgelig rigtig trist,men jeg er sikker på at kommunen har vurderet at det var bydende nødvendigt, når nu du/I ikke ville gå med til det selv. Du skrev selv noget om at dine forældre ikke helt levede op til aflastningen i første omgang (ved ikke om jeg forstod det helt rigtigt), så må man vel konkludere at de heller ikke kan leve op til at være fuldtids aflastning.... Men som sagt, jeg forstod ikke lige helt det med at de ikke levede op til det...Ret mig meget gerne, hvis jeg har fået helt galt fat i det.

Jeg syntes at du skal fokusere på at din datter nu trives. Det er jo også det en god mor gør. Erkender sine egne mangler og sørger for det bedste til sine børn. Også selv om at det ikke er hende selv der kan give det, på nuværende tidspunkt. 

Hvordan med din søn? Er du ude i samme "kamp" om ham, eller er han frivilligt anbragt?

Anmeld

25. december 2013

Milas14

Hvorfor må man ikke ytre sig, bare fordi man ikke deler samme holdning!!!! Man kan jo ikke forvente at alle ser ens på tingene...

Anmeld

25. december 2013

Wimmie

Hvorfor må man ikke ytre sig, bare fordi man ikke deler samme holdning!!!! Man kan jo ikke forvente at alle ser ens på tingene...

Det må man også, men man behøver vel ikke at være led? Hvorfor gøre folk der allerede er nede mere kede af det bare fordi man "har lov"?

Anmeld

25. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Milas14 skriver:

Hvis du ikke har samme holdning kan du formulere dig på et pænere måde istedet for at sige brug kondomer osv. Osv. Du/ ingen kan bestemme hvilken slags mennesker det må få børn vel? Er det kun de velfungerende psykisk stærke der må få børn ? Du / ingen kender til omstændighederne for hvorfor hun har børn og det rager heller ikke jer når i angriber med en negativ holdning uden at lytte til Ts.

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hvor må det være en hård situation at stå i 

Men et eller andet sted må det da være positivt at se at din datter trives/blomstre op. Du indrømmer selv (og det syntes jeg er rigtig flot gjort) at du ikke selv kan give det hun har behov for, og så er du nød til at lade andre, som kan, komme på banen. Selv om at det må være svært.

At det hele så er endt med at foregå med tvang, er selvfølgelig rigtig trist,men jeg er sikker på at kommunen har vurderet at det var bydende nødvendigt, når nu du/I ikke ville gå med til det selv. Du skrev selv noget om at dine forældre ikke helt levede op til aflastningen i første omgang (ved ikke om jeg forstod det helt rigtigt), så må man vel konkludere at de heller ikke kan leve op til at være fuldtids aflastning.... Men som sagt, jeg forstod ikke lige helt det med at de ikke levede op til det...Ret mig meget gerne, hvis jeg har fået helt galt fat i det.

Jeg syntes at du skal fokusere på at din datter nu trives. Det er jo også det en god mor gør. Erkender sine egne mangler og sørger for det bedste til sine børn. Også selv om at det ikke er hende selv der kan give det, på nuværende tidspunkt. 

Hvordan med din søn? Er du ude i samme "kamp" om ham, eller er han frivilligt anbragt?

- du er inde på det rigtige.

Og jeg deler samme mening.

- Min søn er frivillig - men ændrede kommunen til tvang, da jeg ikke ville samtykke min datter i pleje fordi jeg simpelthen gik i mine følelser og blev meget meget ked - fordi det kom så pludseligt, uden at have indravet mine forældre på det møde :-(

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

min søn er ikke planlagt. Da graviditeten blev opdaget - kunne jeg ikke vælge abort

Anmeld

25. december 2013

ano14316

Milas14 skriver:

Man må gerne ydre sig..
Men at være nedladende vedr. ts' ansvarlighed uden nogen form for viden om hvorfor hun står i den situation hun gør er unødvendigt og at sparke til en der ligger ned..

Det virker til en graviditet der ikke er planlagt og alle kan risikere at blive gravide på prævention osv..

Personligt læser jeg ts' indlæg som at hun forsøger at tage ansvar, hun erkender sine mangler hun ved hun ikke altid har handlet smartest og som hun og børnene var bedst tjent..
Hun gør det bedste hun kan og så kan man ikke forlange mere.. Der er desværre ikke alle der formår at have børn uanset hvor gerne de vil og det kan være genetisk eller social arv.. ting man ikke kan styrer.. men at være bevidst om det er et kæmpe skridt på vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.