min datter i pleje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

det emne vil jeg ind på. sket er sket

Ja stakkels børn soM det går ud over håber godt nok du beskytter dig frem over, selv det virker til din ansvarlighed ik rækker så langt åbenbart!!    Ja undskylde min ligefrem hed men ja, har ik meget tilover for sådan noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hm... Nåja så kan jeg godt se det. Det hjælper ikke hvis du fortæller at du faktisk har det Ok med det når det nu ikke kunne blive anderledes?

det har jeg efterhånden sagt mange gange - men hun lader til ikke at kunne slippe følelserne.

det svinger utrolig meget. Min søster sagde i dag hun havde grædt. Og hun var nedtrygt da jeg kom. Jeg prøver være i godt humør og fortæller hun er super glad og aktiv. men ja....

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Ja stakkels børn soM det går ud over håber godt nok du beskytter dig frem over, selv det virker til din ansvarlighed ik rækker så langt åbenbart!!    Ja undskylde min ligefrem hed men ja, har ik meget tilover for sådan noget! 

aner du overhoved noget til min historie? på prævention ? opdagede graviditet efter 12. uge ????

Anmeld

25. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja jeg kæmper også.. men mine forældre påvirker mig også

ja, det er hårdt at det er sådan. Man føler sig ikke god nok!..

jamen der er ikke rigtig forklaring udover jeg ikke selv har fået det som lille .. er adopteret og har selv mine følelsesmæssige kontaktbesvær.

min  lillesøster er selv blevet mor - har samme problem

Hvis dine forældre ikke har været "helt gode til at holde sig til aflastningen", er det da en klokkeklar grund til at de bliver afvist som plejeforældre.

Og hvis de derudover har TO børn (adoptivbørn eller ej) som de ikke har været i stand til at give den følelsesmæssige ballast der gør at I kan knytte jer til deres børn, så virker det da ret indlysende hvorfor de ikke bliver valgt.

Går du til en god psykolog som kan hjælpe dig med dine tilknytningsproblemer?

Anmeld

25. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

det har jeg efterhånden sagt mange gange - men hun lader til ikke at kunne slippe følelserne.

det svinger utrolig meget. Min søster sagde i dag hun havde grædt. Og hun var nedtrygt da jeg kom. Jeg prøver være i godt humør og fortæller hun er super glad og aktiv. men ja....

Et kram skal du ihvertfald have. Du skal ikke gå rundt og være stærk for alle andre når det egentlig burde være omvendt. Jeg har ikke et godt råd men tror bare jeg vil holde mig lidt fra dem til jeg havde styrken til at kapere dem alle.

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvis dine forældre ikke har været "helt gode til at holde sig til aflastningen", er det da en klokkeklar grund til at de bliver afvist som plejeforældre.

Og hvis de derudover har TO børn (adoptivbørn eller ej) som de ikke har været i stand til at give den følelsesmæssige ballast der gør at I kan knytte jer til deres børn, så virker det da ret indlysende hvorfor de ikke bliver valgt.

Går du til en god psykolog som kan hjælpe dig med dine tilknytningsproblemer?

jeg får samtaler ja .. og er ok med det. mangler bare at min mor forstår jeg er ok med det.

Ja, det rigtig nok.. har du ret i ...

Anmeld

25. december 2013

Krussedulle

stjernehimmel skriver:

Ej undskyld mig.. men hvad i al verden skal ts bruge den spydige bemærkning til?

Hold dig til emnet!

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Et kram skal du ihvertfald have. Du skal ikke gå rundt og være stærk for alle andre når det egentlig burde være omvendt. Jeg har ikke et godt råd men tror bare jeg vil holde mig lidt fra dem til jeg havde styrken til at kapere dem alle.

præcis det lyder fornuftigt

Anmeld

25. december 2013

StudPsyk

stjernehimmel skriver:

Ekstremt spydig og kold bemærkning, taget din statusbesked her på baby i betragtning!

Anmeld

25. december 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
stjernehimmel skriver:

Tror du ikke at hun er ked af det nok i forvejen??? Hvorfor skal du så lige grave rundt i det?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.