Er det meget underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Lilje82

Jeg synes det er en rigtig smuk tanke

Vi er også på kirkegården hvert år juleaftensdag, når det begynder at blive mørkt, for at tænde lys hos min mormor og min bedstefar og bedstemor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

lineog4

Muhmi skriver:

.... At jeg har valgt at min far skal sænkes i jorden d. 24. December? Jeg har jo primært gjort det for min egen skyld, fordi traditionen fremover, hver juleaftensdag, bliver at vi besøger min far og Anders' fars gravsted d. 24. December og lægger en blomst og tænder et lille lys. Så kan den tradition begynde allerede i år. Ja de er jo også begge døde i år, så den kan jo først begynde dér.. Men jeg synes bare det var en smuk tanke, men bliver mødt med skepsis af dem jeg fortæller det til....

Synes I også at det er underligt.. Og I svarer bare, jeg bliver ikke såret  

Ikke underligt men smukt. Tror når man mister er det vigtigt at skabe nye traditioner især på de dage hvor det gør ondt.

Anmeld

21. december 2013

MyLove E

Jeg synes også det er smukt :-D

Anmeld

21. december 2013

B&J

Muhmi skriver:

Syntes også at det jo er en dag hvor man mindes den afdøde familie og hygger med den levende del af den... Men ja, jeg tror måske det er fordi folk ikke synes det er noget hyggeligt eller sjovt at gøre den dag.. Og nej det er det jo heller ikke, men jeg skulle jo have fejret jul med min far, det synes jeg så også jeg gør på den her måde, når nu det ikke kan være anderledes  

nemlig syntes det er den helt perfekte dag

Anmeld

21. december 2013

Gittemor09

jeg synes IKKE det er mærkeligt.. tværtimod synes jeg det er meget smukt og tankevækkende....

en god måde og mindes et nært familiemedlem på...

Anmeld

21. december 2013

modesty

Muhmi skriver:

.... At jeg har valgt at min far skal sænkes i jorden d. 24. December? Jeg har jo primært gjort det for min egen skyld, fordi traditionen fremover, hver juleaftensdag, bliver at vi besøger min far og Anders' fars gravsted d. 24. December og lægger en blomst og tænder et lille lys. Så kan den tradition begynde allerede i år. Ja de er jo også begge døde i år, så den kan jo først begynde dér.. Men jeg synes bare det var en smuk tanke, men bliver mødt med skepsis af dem jeg fortæller det til....

Synes I også at det er underligt.. Og I svarer bare, jeg bliver ikke såret  

Jeg synes det lyder som en fin tradition. 

Anmeld

21. december 2013

Dot D

Jeg er så ked af, at du har mistet din far... Det er et stort tab for dig og din familie

Jeg synes, at det er en fantastisk dag, du har valgt, for den dag sorg og glæde mødes, vinder sorgen oftest, men juleaften er bare så meget mere fyldt af glæde, kærlighed og omtanke for hinanden, at det kun kan være glæden, der vinder den dag

Jeg ønsker jer alle en fantastisk jul og et skønt nytår, og jeg er sikker på, at I vil være der for hinanden og vil få en dejlig dag på trods af omstændighederne

Anmeld

21. december 2013

Carina:-)

Bestemt ikke underligt,synes det er en smuk tanke 

Anmeld

21. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Synes helt sikkert også det er en sød og smuk tanke og tradition

Anmeld

21. december 2013

Kay

jeg har en tradition med enten d. 23 eller 24 at tage op på mine afdøde bedsteforældres grav samt min gud fars og oldeforældres og ligge blomster... 

det er en del af vores jule tradition og jeg syntes det er en smuk og dejlig tradition og jeg syntes din ide er helt perfekt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.