Muhmi skriver:
.... At jeg har valgt at min far skal sænkes i jorden d. 24. December? Jeg har jo primært gjort det for min egen skyld, fordi traditionen fremover, hver juleaftensdag, bliver at vi besøger min far og Anders' fars gravsted d. 24. December og lægger en blomst og tænder et lille lys. Så kan den tradition begynde allerede i år. Ja de er jo også begge døde i år, så den kan jo først begynde dér.. Men jeg synes bare det var en smuk tanke, men bliver mødt med skepsis af dem jeg fortæller det til....
Synes I også at det er underligt.. Og I svarer bare, jeg bliver ikke såret

Først og fremmest så gør det mig ondt at du har mistet.
Jeg synes ikke det er underligt, det eneste forbehold jeg ville have for at gøre det den 24 er hvis det ville gøre julen trist hver eneste år, fordi man logisk nok vill tænke, sørge og mindes den dag de er begravet hvert år. Men jeg synes jo det lyder til at i vil lave en god og hyggelig tradition ud af det og så er det da bare smukt.
Personligt ville jeg ikke vælge at gøre det, udelukkende fordi vi har op til flere drama queens i familien og der kan man være ganske sikker på julen ville blive ødelagt hvert år.
Håber i får en god oplevelse D. 24 (altså omstændighederne taget i betragtning)
-Sheila
Anmeld