Ikk længere gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

CH2012

Mi&Mi skriver:

Det gør mig ondt

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Okay... Det var dejlig hurtigt I sprang ikk en cyklus over? Det er vi blevet rådet til af lægen på sygehuset...

Nej, de sagde til os, at det var nemmest at vente, så man vidste hvornår ens termin var, hvis man blev gravid med det samme. Men herregud, det kan en terminsscanning jo klare

Anmeld

22. december 2013

CH2012

asff skriver:

Nej, de sagde til os, at det var nemmest at vente, så man vidste hvornår ens termin var, hvis man blev gravid med det samme. Men herregud, det kan en terminsscanning jo klare

Det er rigtigt... Hos os sagde de også, at kroppen så nåede lidt mere ovenpå. Men har hørt om flere der bliver gravid med det samme, og tænker, at vi jo alligevel ikk har sex så længe jeg bløder eller er øm. Så mon ikk det hele kommer af sig selv...

Anmeld

22. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Det er rigtigt... Hos os sagde de også, at kroppen så nåede lidt mere ovenpå. Men har hørt om flere der bliver gravid med det samme, og tænker, at vi jo alligevel ikk har sex så længe jeg bløder eller er øm. Så mon ikk det hele kommer af sig selv...

Jo nemlig - kroppen bliver jo først gravid igen, når den er klar

Anmeld

22. december 2013

CH2012

asff skriver:

Jo nemlig - kroppen bliver jo først gravid igen, når den er klar

Ja... Jeg håber så inderligt, at min krop bliver hurtig klar... Men jeg ved også godt, at hvis jeg tænker for meget over det, så sker der ikk noget.
Jeg har brug for andre ting også at tænke på... Andre projekter. Vil bl.a. fokusere på at lave mine madvaner om, ikk drastisk - vil ikk risikere ikk at kunne blive gravid foreløbig, fordi kroppen stresser. Motionsvaner - gåture, styrketræning osv.
Fotografering. Bagning. Bygge videre på vores hus - det som der mangler. Få gjort noget godt ved mig selv - en tur til frisøren, mindfulness-øvelser, og andre gode ting.

Anmeld

23. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Ja... Jeg håber så inderligt, at min krop bliver hurtig klar... Men jeg ved også godt, at hvis jeg tænker for meget over det, så sker der ikk noget.
Jeg har brug for andre ting også at tænke på... Andre projekter. Vil bl.a. fokusere på at lave mine madvaner om, ikk drastisk - vil ikk risikere ikk at kunne blive gravid foreløbig, fordi kroppen stresser. Motionsvaner - gåture, styrketræning osv.
Fotografering. Bagning. Bygge videre på vores hus - det som der mangler. Få gjort noget godt ved mig selv - en tur til frisøren, mindfulness-øvelser, og andre gode ting.

Du lyder virkelig fattet Synes det lyder helt vildt fornuftigt.

Anmeld

26. december 2013

CH2012

asff skriver:

Du lyder virkelig fattet Synes det lyder helt vildt fornuftigt.

Jo tak...
Måske bunder min "fattethed" i overlevelse. Om ikk andet er jeg bare glad for, at jeg kan fokuserer på nogle andre ting også. Men jeg kan også mærke, at hvis jeg tænker for meget over, hvor lang tid vi igen kan risikere at der går, så bliver jeg øv. Så jeg undgår allerhelst at tænke på det...
Jeg er stoppet ret hurtig med at bløde og have smerter, så håber min krop er hurtig klar igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.