Ikk længere gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.790 visninger
46 svar
6 synes godt om
20. december 2013

CH2012

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Kløver

20. december 2013

Soleil

sender en masse tanker til dig

Anmeld

20. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Ej Hvor er det synd Kram til jer

Anmeld

20. december 2013

Carina:-)

20. december 2013

DianaTB

20. december 2013

Trekløver(:

CH2012 skriver:

uretfærdigt håber du hurtigt bliver gravid igen

Anmeld

20. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
øv...

Anmeld

20. december 2013

isabellasmor

CH2012 skriver:

Anmeld

20. december 2013

Rødhætte

Mange kram og tanker her fra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.