Ikk længere gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

CH2012

Rødhætte skriver:

Mange kram og tanker her fra..

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

CH2012

Rødhætte skriver:

Mange kram og tanker her fra..

Mange tak

Anmeld

20. december 2013

CH2012

asff skriver:

Jeg ved godt hvordan det er Det er frygteligt Håber du bliver hurtigt gravid igen

Har du også prøvet noget lign. ? Undskylder på forhånd hvis du har fortalt om noget før, min hukommelse i dag har været rigtig dårlig...
Jo tak, det håber vi også... Vi skal lige ovenpå efrer dette her, men så håber jeg også at det går stærkt. Men vi ser tiden an.

Anmeld

20. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
20. december 2013

Maria-s

Hvor er jeg ked af at læse den her status....  Et kæmpe kram til dig Jeg ved hvordan du har det.... Godt du har din kæreste at finde støtte i og ved. Det er bare SÅ uretfærdigt 

Anmeld

20. december 2013

et-ønske

Øv sender en masse

Anmeld

20. december 2013

Babydrøm

CH2012 skriver:

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Anmeld

21. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Har du også prøvet noget lign. ? Undskylder på forhånd hvis du har fortalt om noget før, min hukommelse i dag har været rigtig dårlig...
Jo tak, det håber vi også... Vi skal lige ovenpå efrer dette her, men så håber jeg også at det går stærkt. Men vi ser tiden an.

Jeg har prøvet at se hjerteblink op til rigtig mange gange, og at den døde alligevel. Så håber jeg i kommer hutigt ovenpå.

Anmeld

21. december 2013

Mamalou

CH2012 skriver:

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Anmeld

21. december 2013

Lykke:)

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.