Ikk længere gravid :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

CH2012

asff skriver:

Jeg har prøvet at se hjerteblink op til rigtig mange gange, og at den døde alligevel. Så håber jeg i kommer hutigt ovenpå.

Det kan jeg godt huske nu du siger det. Hvor lang tid gik der før du så blev gravid igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

CH2012

Maria-s skriver:

Hvor er jeg ked af at læse den her status....  Et kæmpe kram til dig Jeg ved hvordan du har det.... Godt du har din kæreste at finde støtte i og ved. Det er bare SÅ uretfærdigt 

Ja, det er så... Mange tak
Hvordan går det hos dig?

Anmeld

21. december 2013

CH2012

et-ønske skriver:

Øv sender en masse

Mange tak

Anmeld

21. december 2013

asff

CH2012 skriver:

Det kan jeg godt huske nu du siger det. Hvor lang tid gik der før du så blev gravid igen?

Ja der gik 3 uger!  Inden det, havde vi haft ubeskyttet sex over et år. 

Anmeld

21. december 2013

Anonym101

CH2012 skriver:

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Puha, sender lige en krammer Hvor er det skønt du har en dejlig person i dit liv til at støtte

Anmeld

21. december 2013

Mi&Mi

CH2012 skriver:

Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte

Det gør mig ondt

Anmeld

21. december 2013

Maria-s

CH2012 skriver:

Ja, det er så... Mange tak
Hvordan går det hos dig?

Her går det godt. Jeg er i dag 22+0 og jeg mærker vores lille pige flere gange om dagen Jeg kan stadig ikke helt slippe tanken/ frygten for at miste hende, og slet ikke med alle de triste indlæg der desværre har været herinde de sidste dage Men jeg håber og bér til at det nok skal gå godt. Heldigvis er hun som sagt dejlig aktiv, så det giver mig lidt ro

Ja og så går jeg er fifler med noget musik, men det kan du se i et indlæg under "kreativ"

Stort til dig. Jeg håber I snart bliver gravide igen, hvis det er jeres ønske

Anmeld

21. december 2013

CH2012

Maria-s skriver:

Her går det godt. Jeg er i dag 22+0 og jeg mærker vores lille pige flere gange om dagen Jeg kan stadig ikke helt slippe tanken/ frygten for at miste hende, og slet ikke med alle de triste indlæg der desværre har været herinde de sidste dage Men jeg håber og bér til at det nok skal gå godt. Heldigvis er hun som sagt dejlig aktiv, så det giver mig lidt ro

Ja og så går jeg er fifler med noget musik, men det kan du se i et indlæg under "kreativ"

Stort til dig. Jeg håber I snart bliver gravide igen, hvis det er jeres ønske

Det er jeg rigtig glad for at høre på jeres vegne. Du fik aldrig svaret på min besked, så var faktisk bange for at det gik galt igen Men dejligt at det går som det skal. Forstår godt nervøsiteten. Det er også et enormt sårbart område, og det er jo forfærdeligt når der sker sådan noget og man intet kan gøre for at stoppe det.
Men dejligt med aktivitet ;-)
Okay, kigger lige senere, når jeg får lidt mere overskud.
Mange tak Det ønsker vi helt bestemt. Nu er der sket en masse efter vi fik beskeden igår, så har faktisk ikk rigtig fået reageret så meget. Så er faktisk lidt "bange for" at det rammer mig som en bombe, når der kommer mere ro på.
Men ønsket om en ny graviditet er der helt bestemt

Anmeld

21. december 2013

CH2012

asff skriver:

Ja der gik 3 uger!  Inden det, havde vi haft ubeskyttet sex over et år. 

Okay... Det var dejlig hurtigt I sprang ikk en cyklus over? Det er vi blevet rådet til af lægen på sygehuset...

Anmeld

21. december 2013

CH2012

FebruarBaby2014 skriver:

Puha, sender lige en krammer Hvor er det skønt du har en dejlig person i dit liv til at støtte

Mange tak Helt bestemt... Både min kæreste og familie er guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.