Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Soleil skriver: sender en masse tanker til dig
sender en masse tanker til dig
asff skriver: Ej Hvor er det synd Kram til jer
Ej Hvor er det synd Kram til jer
CH2012 skriver: Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte
Jeg aborterede natten mellem onsdag og torsdag. Har lige været på sygehuset, for at få det bekræftet og blive undersøgt. Jeg er træt, ked af det og øm. Min kæreste har været min "rock" i alt dette her, en kæmpe støtte. Jeg elsker ham overalt Ligeledes har min familie været en kæmpe støtte
DianaTB skriver:
Carina:-) skriver:
M_V skriver: uretfærdigt håber du hurtigt bliver gravid igen
uretfærdigt håber du hurtigt bliver gravid igen
Aisha skriver: øv...
øv...
isabellasmor skriver:
CH2012 skriver: Mange tak Det har været en voldsom følelsesmæssig rutsjetur og jeg ønsker ikk dette for nogen. Det gør én meget skrøbelig
Mange tak Det har været en voldsom følelsesmæssig rutsjetur og jeg ønsker ikk dette for nogen. Det gør én meget skrøbelig
Jeg ved godt hvordan det er Det er frygteligt Håber du bliver hurtigt gravid igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128