Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg håber for jer, at I får et positivt svar den 6. januar! Men hold da op, kan godt forstå, du synes, det er ulideligt at vente!
Håber det bedste og håber du/I kan nyde julen trods alt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Krydser alt jeg kan for et positivt svar Men vil anbefale dig IKKE at teste.. Det gjorde jeg, og mine teste blev tydeligere og tydeligere.. Så var helt overbevist om at jeg var gravid.. Det var jeg sådan set også, men det endte i en bio Så det er bare ingen garanti og jeg blev slået helt ned Men det sker selvfølgelig ikke for dig
Krydser alt jeg kan for et positivt svar Men vil anbefale dig IKKE at teste.. Det gjorde jeg, og mine teste blev tydeligere og tydeligere.. Så var helt overbevist om at jeg var gravid.. Det var jeg sådan set også, men det endte i en bio Så det er bare ingen garanti og jeg blev slået helt ned Men det sker selvfølgelig ikke for dig
lidt forsent for jeg testede i går og den var meget mere tydelig...
Moma skriver: Jeg håber for jer, at I får et positivt svar den 6. januar! Men hold da op, kan godt forstå, du synes, det er ulideligt at vente! Håber det bedste og håber du/I kan nyde julen trods alt
har kontaktet min egen læge og jeg kan måske få svar på mandag... igennem dem så jeg håber jeg ikke skal gå hele julen og vente
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128