gul, sa, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

Kay

MsDane skriver:

Det er der vist delte meninger om, da koncentrationen i urinen kan være meget svingende. ..

Ja det er jo det jeg godt ved... Men tænker hvis jeg nu tager den om morgenen lige som den anden... Så giver det vel lidt... Eller måske ikke... 

Sys bare der er så længe til at jeg kan få svar og går og er så bange for at få ondt i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Happiness

til dig søde!

Jeg ville prøve at tage en test om 2-3 dage. Man siger jo at hcg'en gerne skulle fordoble sig på den tid. Så kan du jo se om testen bliver tydeligere. 

For det er godt nok lang tid du ellers skal gå og vente! Og det er du da ikke tjent med!

Anmeld

18. december 2013

Kay

Happiness skriver:

til dig søde!

Jeg ville prøve at tage en test om 2-3 dage. Man siger jo at hcg'en gerne skulle fordoble sig på den tid. Så kan du jo se om testen bliver tydeligere. 

For det er godt nok lang tid du ellers skal gå og vente! Og det er du da ikke tjent med!

Jeg syntes godt nok det er længe... Men sådan er det vel ved juletid 

Anmeld

18. december 2013

Happiness

Kay skriver:

Jeg syntes godt nok det er længe... Men sådan er det vel ved juletid 

Ja, julen falder jo lidt "uheldigt" i år. Da det næsten er hele ugen der er helligdage.  

Men har de ikke åbent på mandag? Eller er der helt lukket i julen? Jeg skal have dyrket en urinprøve, da jeg desværre har fået streptokokker , og jeg skal aflevere prøven imorgen, og kan ringe for svar på mandag om den er gået væk. 

Anmeld

18. december 2013

Kay

Jo laboratoriet har... Men gynækologen går på ferie i morgen  Har sendt en online besked til min læge for at høre om de også får svaret og om de har åbent d 23 

Anmeld

18. december 2013

NessaXenia

Kay skriver:

overvejer også at tage en test til om et par dage for at se om den er blevet tydligere... for det må  jo betde at hcg stiger  eller? 

Det svært at sige. . Umiddelbart ja, hvis det er samme mærke og morgenurin osv..

Anmeld

18. december 2013

Kay

NessaXenia skriver:

Det svært at sige. . Umiddelbart ja, hvis det er samme mærke og morgenurin osv..

Det er det... Det er nr2 i en pakke fra netto ;-)

Anmeld

18. december 2013

Happiness

Kay skriver:

Jo laboratoriet har... Men gynækologen går på ferie i morgen  Har sendt en online besked til min læge for at høre om de også får svaret og om de har åbent d 23 

Ja prøv at hør ad. Kan du ellers ikke få en mail med svar fra laboratoriet?

Ved slet ikke om de gør sådan til private. Men lægen får jo svar pr mail. 

Anmeld

18. december 2013

tarkoflen

Øv hvor en besked at få

Jeg håber godt nok du på en eller anden måde kan få vished før jul! Det dur da heller ikke hvis det er en gul, at du skal gå så længe?!

Jeg har to veninder, der indtil flere gange fik besked på, at deres graviditeter ikke ville blive til noget, og de sidder begge med to dejlige piger! Hvis du ikke er ret langt henne, så kan de jo strengt taget ikke rigtig se noget endnu...

Jeg alt hvad jeg kan for at Elna skal være storesøster

Anmeld

18. december 2013

Kay

Happiness skriver:

Ja prøv at hør ad. Kan du ellers ikke få en mail med svar fra laboratoriet?

Ved slet ikke om de gør sådan til private. Men lægen får jo svar pr mail. 

Jeg forsøger at ringe til gynækologen i morgen og høre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.