gul, sa, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.165 visninger
32 svar
8 synes godt om
18. december 2013

Kay

har tænkt meget over om denne skulle havde været skrevet anonym eller ej... men nu får i den... til dem der kender mig, og er venner med mig på face... shhhhyyyy ingen ved noget endnu!! 

vi var så glade da vi stod med en posetiv test fredag og en clearblue digital søndag Elna skulle være storesøster 

grundet min pco kendte vi ikke termine og blev sendt til termins scanning... jeg var afsted i dag... 

men han kunne intet se... ud over en lille sort plet... på 1,1 mm

han snakkede om en risiko for at den ikke har sat sig fast, at den er gået til grunde, eller at jeg simpelthen har været så "heldig" at teste tidligt på trods af pco... (men det skulle jeg bestemt ikke regne med fordi den var så lille) eller at jeg er gravid uden for livmoderen...  kun et af dem er med godt udfald 

nøj jeg har tudet i dag... blev sendt afsted til blodprøve med det samme og igen på fredag... men jeg kan først få svar d. 6 januar   

glædelig jul hva?? men beslutter mig så for at finde lidt omkring det... 

vi har haft sex for lidt mere end 14 dage siden i dag.. så jeg ville jo ik være mere end ca. 4+2 - 4+5 hvis det er der det er sket... 

Gestationel alder: 4+0 - 4+6
Konceptionel alder: Uge 3, 2+0 - 2+6, 15-21 dage siden undfangelsen
Længde: CRL 0,2-3,0 mm

står der på  http://laegermodabort.dk/barnets-udvikling 

og når den sorte plet var 1,1 mm. passer det så ik meget godt med 4+2-4+5?? eller er det mig der misforstår det??

han lød bare som om jeg godt kunne skyde en hvid pil efter denne graviditet  men det skal de måske for at forberede en på muligheden for SA og GUL??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

NessaXenia

Jeg er i samme båd, var til scanning i dag og hun kunne ikke se andet en en mørk plet.. og jeg er 4+2.. har fået taget blodprøver idag og skal igen på fredag. Min gynækolog sagde at der også var de 3 udfald. . Er spændt på blodprøverne.. Håber du får godt svar på dine blodprøver. .

Anmeld

18. december 2013

Kay

NessaXenia skriver:

Jeg er i samme båd, var til scanning i dag og hun kunne ikke se andet en en mørk plet.. og jeg er 4+2.. har fået taget blodprøver idag og skal igen på fredag. Min gynækolog sagde at der også var de 3 udfald. . Er spændt på blodprøverne.. Håber du får godt svar på dine blodprøver. .

puhhh jeg syntes bare det er lææænge at vente... syntes du ik?? 

Anmeld

18. december 2013

NessaXenia

Kay skriver:

puhhh jeg syntes bare det er lææænge at vente... syntes du ik?? 

Jo bestemt.. bløder du?

Anmeld

18. december 2013

MsDane

Kay skriver:

har tænkt meget over om denne skulle havde været skrevet anonym eller ej... men nu får i den... til dem der kender mig, og er venner med mig på face... shhhhyyyy ingen ved noget endnu!! 

vi var så glade da vi stod med en posetiv test fredag og en clearblue digital søndag Elna skulle være storesøster 

grundet min pco kendte vi ikke termine og blev sendt til termins scanning... jeg var afsted i dag... 

men han kunne intet se... ud over en lille sort plet... på 1,1 mm

han snakkede om en risiko for at den ikke har sat sig fast, at den er gået til grunde, eller at jeg simpelthen har været så "heldig" at teste tidligt på trods af pco... (men det skulle jeg bestemt ikke regne med fordi den var så lille) eller at jeg er gravid uden for livmoderen...  kun et af dem er med godt udfald 

nøj jeg har tudet i dag... blev sendt afsted til blodprøve med det samme og igen på fredag... men jeg kan først få svar d. 6 januar   

glædelig jul hva?? men beslutter mig så for at finde lidt omkring det... 

vi har haft sex for lidt mere end 14 dage siden i dag.. så jeg ville jo ik være mere end ca. 4+2 - 4+5 hvis det er der det er sket... 

Gestationel alder: 4+0 - 4+6
Konceptionel alder: Uge 3, 2+0 - 2+6, 15-21 dage siden undfangelsen
Længde: CRL 0,2-3,0 mm

står der på  http://laegermodabort.dk/barnets-udvikling 

og når den sorte plet var 1,1 mm. passer det så ik meget godt med 4+2-4+5?? eller er det mig der misforstår det??

han lød bare som om jeg godt kunne skyde en hvid pil efter denne graviditet  men det skal de måske for at forberede en på muligheden for SA og GUL??

Har desværre ikke forstand på det, men vil lige sige, at det kan da ikke passe, at du skal vente med svar til den 6?? Det er da urimeligt at gå med den uvished hele julen.
En hvilken som helst læge kan se svaret på mandag, hvis din læge har ferielukket, må de da henvise til en anden læge, du lige kan give et kald...
krydser for stigende hcg og at 1.1 sv.t. 4+

Anmeld

18. december 2013

Kay

NessaXenia skriver:

Jo bestemt.. bløder du?

overhoved ikke... gør du? 

Anmeld

18. december 2013

Kay

MsDane skriver:

Har desværre ikke forstand på det, men vil lige sige, at det kan da ikke passe, at du skal vente med svar til den 6?? Det er da urimeligt at gå med den uvished hele julen.
En hvilken som helst læge kan se svaret på mandag, hvis din læge har ferielukket, må de da henvise til en anden læge, du lige kan give et kald...
krydser for stigende hcg og at 1.1 sv.t. 4+

både lægen og gyn har ferie lukket... tror jeg alle læger har her i området :/ 

Anmeld

18. december 2013

NessaXenia

Kay skriver:

overhoved ikke... gør du? 

Ja har gjort, har dog meget positive teste.. så håber stadig

Anmeld

18. december 2013

Kay

NessaXenia skriver:

Ja har gjort, har dog meget positive teste.. så håber stadig

overvejer også at tage en test til om et par dage for at se om den er blevet tydligere... for det må  jo betde at hcg stiger  eller? 

Anmeld

18. december 2013

MsDane

Kay skriver:

overvejer også at tage en test til om et par dage for at se om den er blevet tydligere... for det må  jo betde at hcg stiger  eller? 

Det er der vist delte meninger om, da koncentrationen i urinen kan være meget svingende. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.