gul, sa, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

Kløver

Håber alt er ok, da jeg blev scannet i starte af uge 4 kunne hun se min livmoder var meget gravid men var også det ( meget tyk slimhinde) uge 5 var der hvad der ligner en luftbobbel
Smider lige billeder så du kan sammenligne, håber alt er ok og det bare er for tidligt endnu

Bil 1. 5+3

Bil 2. 6+4

Bil 3 9+4
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

BigHope13

Kay skriver:

har tænkt meget over om denne skulle havde været skrevet anonym eller ej... men nu får i den... til dem der kender mig, og er venner med mig på face... shhhhyyyy ingen ved noget endnu!! 

vi var så glade da vi stod med en posetiv test fredag og en clearblue digital søndag Elna skulle være storesøster 

grundet min pco kendte vi ikke termine og blev sendt til termins scanning... jeg var afsted i dag... 

men han kunne intet se... ud over en lille sort plet... på 1,1 mm

han snakkede om en risiko for at den ikke har sat sig fast, at den er gået til grunde, eller at jeg simpelthen har været så "heldig" at teste tidligt på trods af pco... (men det skulle jeg bestemt ikke regne med fordi den var så lille) eller at jeg er gravid uden for livmoderen...  kun et af dem er med godt udfald 

nøj jeg har tudet i dag... blev sendt afsted til blodprøve med det samme og igen på fredag... men jeg kan først få svar d. 6 januar   

glædelig jul hva?? men beslutter mig så for at finde lidt omkring det... 

vi har haft sex for lidt mere end 14 dage siden i dag.. så jeg ville jo ik være mere end ca. 4+2 - 4+5 hvis det er der det er sket... 

Gestationel alder: 4+0 - 4+6
Konceptionel alder: Uge 3, 2+0 - 2+6, 15-21 dage siden undfangelsen
Længde: CRL 0,2-3,0 mm

står der på  http://laegermodabort.dk/barnets-udvikling 

og når den sorte plet var 1,1 mm. passer det så ik meget godt med 4+2-4+5?? eller er det mig der misforstår det??

han lød bare som om jeg godt kunne skyde en hvid pil efter denne graviditet  men det skal de måske for at forberede en på muligheden for SA og GUL??

Jeg var til scanning gennem fertilitetsklinikken vi var tilknyttet 4+5 og der var der også kun en lille sort prik at se, kan dog ikke huske det præsise mål men det var omkring 1 mm. og det endte skam meget godt sidder ihvertfald med Thor på 5 uger på armen nu.

Jeg krydser og håber at set hele udvikler sig som det skal, men øv en lang ventetid før du får svar.
Så længe du ikke bløder eller har smerter synes jeg du skal forholde dig positivt

Anmeld

19. december 2013

Kay

Maja84 skriver:

Håber alt er ok, da jeg blev scannet i starte af uge 4 kunne hun se min livmoder var meget gravid men var også det ( meget tyk slimhinde) uge 5 var der hvad der ligner en luftbobbel
Smider lige billeder så du kan sammenligne, håber alt er ok og det bare er for tidligt endnu

Bil 1. 5+3

Bil 2. 6+4

Bil 3 9+4

Min sorte plet lignede lidt dit første billed bare mindre...

Syntes bare der er længe til svar på blodprøver... For han syntes ik min livmoder så gravid ud

Anmeld

19. december 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Kay skriver:

har tænkt meget over om denne skulle havde været skrevet anonym eller ej... men nu får i den... til dem der kender mig, og er venner med mig på face... shhhhyyyy ingen ved noget endnu!! 

vi var så glade da vi stod med en posetiv test fredag og en clearblue digital søndag Elna skulle være storesøster 

grundet min pco kendte vi ikke termine og blev sendt til termins scanning... jeg var afsted i dag... 

han snakkede om en risiko for at den ikke har sat sig fast, at den er gået til grunde, eller at jeg simpelthen har været så "heldig" at teste tidligt på trods af pco... (men det skulle jeg bestemt ikke regne med fordi den var så lille) eller at jeg er gravid uden for livmoderen...  kun et af dem er med godt udfald 

nøj jeg har tudet i dag... blev sendt afsted til blodprøve med det samme og igen på fredag... men jeg kan først få svar d. 6 januar   

vi har haft sex for lidt mere end 14 dage siden i dag.. så jeg ville jo ik være mere end ca. 4+2 - 4+5 hvis det er der det er sket... 

og når den sorte plet var 1,1 mm. passer det så ik meget godt med 4+2-4+5?? eller er det mig der misforstår det??

han lød bare som om jeg godt kunne skyde en hvid pil efter denne graviditet  men det skal de måske for at forberede en på muligheden for SA og GUL??

Puha...
Jeg håber virkelig, der er gode nyheder i blodprøven!! Krydser alt hvad jeg kan

Knus og mange tanker

/ Taco78 

Anmeld

19. december 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Kay skriver:

Er det pga ferie, du skal vente så længe??

/ Taco78 

Anmeld

19. december 2013

Kay

Taco78 skriver:

Er det pga ferie, du skal vente så længe??

Ja det er det :-(

Anmeld

19. december 2013

Kløver

Kay skriver:

Min sorte plet lignede lidt dit første billed bare mindre...

Syntes bare der er længe til svar på blodprøver... For han syntes ik min livmoder så gravid ud

Krydser for at det hele er som det skal være, jeg er også en ige længere på scanningen, med min første kunne de se jeg havde haft æl men kunne heller ikke se jeg var gravid, og knap en uge senere testede jeg positivt 4+6, så krydser alt jeg kan for jer

Anmeld

19. december 2013

Kay

Maja84 skriver:

Krydser for at det hele er som det skal være, jeg er også en ige længere på scanningen, med min første kunne de se jeg havde haft æl men kunne heller ikke se jeg var gravid, og knap en uge senere testede jeg positivt 4+6, så krydser alt jeg kan for jer

Tak :-) 

Anmeld

19. december 2013

Kay

Happiness skriver:

Ja prøv at hør ad. Kan du ellers ikke få en mail med svar fra laboratoriet?

Ved slet ikke om de gør sådan til private. Men lægen får jo svar pr mail. 

Har fået svar på min online konsultation med min læge... De har åbenbart halvt åbent mandag og kan få svarende fra laboratoriet hvis jeg ringer der ned så jeg kan måske få svar mandag

Anmeld

20. december 2013

o1Mutte

Krydser alt jeg kan for et positivt svar

Men vil anbefale dig IKKE at teste.. Det gjorde jeg, og mine teste blev tydeligere og tydeligere.. Så var helt overbevist om at jeg var gravid.. Det var jeg sådan set også, men det endte i en bio Så det er bare ingen garanti og jeg blev slået helt ned

Men det sker selvfølgelig ikke for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.