Kay skriver:
har tænkt meget over om denne skulle havde været skrevet anonym eller ej... men nu får i den... til dem der kender mig, og er venner med mig på face... shhhhyyyy ingen ved noget endnu!!
vi var så glade da vi stod med en posetiv test fredag og en clearblue digital søndag
Elna skulle være storesøster
grundet min pco kendte vi ikke termine og blev sendt til termins scanning... jeg var afsted i dag...
men han kunne intet se... ud over en lille sort plet... på 1,1 mm
han snakkede om en risiko for at den ikke har sat sig fast, at den er gået til grunde, eller at jeg simpelthen har været så "heldig" at teste tidligt på trods af pco... (men det skulle jeg bestemt ikke regne med fordi den var så lille) eller at jeg er gravid uden for livmoderen...
kun et af dem er med godt udfald

nøj jeg har tudet i dag... blev sendt afsted til blodprøve med det samme og igen på fredag... men jeg kan først få svar d. 6 januar
glædelig jul hva?? men beslutter mig så for at finde lidt omkring det...
vi har haft sex for lidt mere end 14 dage siden i dag.. så jeg ville jo ik være mere end ca. 4+2 - 4+5 hvis det er der det er sket...
Gestationel alder: 4+0 - 4+6
Konceptionel alder: Uge 3, 2+0 - 2+6, 15-21 dage siden undfangelsen
Længde: CRL 0,2-3,0 mm
står der på http://laegermodabort.dk/barnets-udvikling
og når den sorte plet var 1,1 mm. passer det så ik meget godt med 4+2-4+5?? eller er det mig der misforstår det??
han lød bare som om jeg godt kunne skyde en hvid pil efter denne graviditet
men det skal de måske for at forberede en på muligheden for SA og GUL??
Jeg var til scanning gennem fertilitetsklinikken vi var tilknyttet 4+5 og der var der også kun en lille sort prik at se, kan dog ikke huske det præsise mål men det var omkring 1 mm. og det endte skam meget godt
sidder ihvertfald med Thor på 5 uger på armen nu.
Jeg krydser og håber at set hele udvikler sig som det skal, men øv en lang ventetid før du får svar.
Så længe du ikke bløder eller har smerter synes jeg du skal forholde dig positivt