Hvilket puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2014

Clisolka

Jeg har dette puslebord på vores badeværelse  Det er perfekt, for jeg kan have en del tøj under i kurvene  Her var det netop blevet sat på plads efter vi havde fået renoveret badeværelset 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

HHC88

Tulipan skriver:

Ej hvor er den flot!
Bliver helt i tvivl nu om jeg skal købe reolen eller gå tilbage til at købe en kommode...ih det er svært!

Mange tak Det er heller ikke nemt Vi havde også tænkt væghængt m.m. men er virkelig glad for vi endte med dette.. Og så kan toppen tages af så man kan bruge den som alm. kommode senere..

Anmeld

11. januar 2014

Jupiter

Vi har et væghængt på værelset. Jeg syntes det var det bedste i forhold til mest mulig opbevaring på mindst muligt plads.

Her er lige et par billeder, så du kan se hvad jeg mener 

Ps. har ikke læse hele tråden, så måske du har fået den hjælp du søgte 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2014

Tulipan

MortilElias2010 skriver:

Vi havde et der mindede om det her, der var bare ikke skuffer i midten men tre store brede dybe hylder. Kan anbefales stærkt! 

Jeg har lånt billedet fra gul og gratis for at beskrive vores gamle. Det her er til salg for 950kr. (Bonus Info)  Det er ikke mit. Fra BabySam 

Super flot, men det er alt for stort til at være i vores lejlighed, desværre...
Men tak for hjælpen

Anmeld

12. januar 2014

Tulipan

MortilElias2010 skriver:

Vi havde et der mindede om det her, der var bare ikke skuffer i midten men tre store brede dybe hylder. Kan anbefales stærkt! 

Jeg har lånt billedet fra gul og gratis for at beskrive vores gamle. Det her er til salg for 950kr. (Bonus Info)  Det er ikke mit. Fra BabySam 

Super flot, men det er alt for stort til at være i vores lejlighed, desværre...
Men tak for hjælpen

Anmeld

12. januar 2014

Sitrani

Tulipan skriver:

Som overskriften lyder, hvilket puslebord vil I så anbefale?

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Vi har det billigste fra Ikea Og det fungere ubeklageligt.... Der ligger bare en hunde ovenpå og så er der en enkelt hylde nederst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.