Hvilket puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

(august)

Vi har puslepuden liggende på  toiletbordet så er alt inden for rækkevidde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

liten-mamma

Tulipan skriver:

Som overskriften lyder, hvilket puslebord vil I så anbefale?

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Her er min datters puslebord. Hun har sit tøj deri

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2013

B&J

har lige lånt dette billede vi havde dette puslebord, det var så lækkert men kunne stå rejst op når daniel skulle bades og man kunne have tingene neden under og ja det er super godt puslebord..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2013

Tulipan

liten-mamma skriver:

Her er min datters puslebord. Hun har sit tøj deri

Det ser rigtig godt ud, hvor er det fra?

Anmeld

18. december 2013

Tulipan

B&J skriver:

har lige lånt dette billede vi havde dette puslebord, det var så lækkert men kunne stå rejst op når daniel skulle bades og man kunne have tingene neden under og ja det er super godt puslebord..

Jeg har overvejet det her puslebord…
Har I været glade for at det var indbygget badekar i forhold til bare at sætte et ovenpå?
Og er han vokset fra det meget hurtigt eller har I kunnet bruge det længe? Har læst de kun kan bruge det de første par mdr?

Anmeld

18. december 2013

Tulipan

Victoria2013 skriver:

Jeg har svaret andet!

Vi har et Hensvik puslebord/reol fra Ikea... hvor puslebordsdelen så kan tages af når den ikke skal bruges mere og så kan møblet bruges som alm. reol på børneværelset. Vi har det stående på prinsessens værelse

Det har jeg set på på nettet, men synes ikke at pladen til at pusle på så ret lang ud, er det langt nok til at hynden og babyen kan være ordentligt derpå?

Anmeld

18. december 2013

liten-mamma

Tulipan skriver:

Det ser rigtig godt ud, hvor er det fra?

Det er et vi købte på dba sidste sommer, så ved desværre ikke hvor det er fra

Anmeld

18. december 2013

Tulipan

Mor til Ella skriver:

Jeg har været så glad for vores væg hængte

og det er så rart at det er lige ved siden af vasken på badeværelset

Vores bliver over for toilettet hvis det er for det er hvor der er plads… Vores badeværelse er ikke ret stort, så tænkte det var rart man kan klappe det væk når man ikke bruger det...

Anmeld

19. december 2013

Lukas&Liam<3

Jeg ville synes det var vildt irriterende hvis jeg skulle slå det ud hele tiden. Det er alligevel mange gange man bruger det om dagen synes jeg. Også selv efter vores er startet i institution

Anmeld

19. december 2013

B&J

Tulipan skriver:

Jeg har overvejet det her puslebord…
Har I været glade for at det var indbygget badekar i forhold til bare at sætte et ovenpå?
Og er han vokset fra det meget hurtigt eller har I kunnet bruge det længe? Har læst de kun kan bruge det de første par mdr?

daniel var en lille dreng og kunne bruge det til han var 6mdr ca. og det bedste var vi købte et alm badekar i ønskebørn og der kunne vi sagtens sætte det andet oven i også og flytte det andet men det skulle dog flyttes hver gang fordi man ikke kunne lukke puslepuden ned så men man kunne være i højde med sit barn og det var super lækkert og især for ryggen.

jeg syntes det er et fantastisk puslebord og især man kan rulle med det og især hvis det skal fra et eller andet rum til badeværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.