Hvilket puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

vitapigen

Her bruger vi bare en puslehynde ovenpå badeværelsesbordet. nemt og ligetil ved siden af vand og skufferne lige under hynden men kan så kun lade sig gøre hvis man har et langt bord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Kris89

Tulipan skriver:

Som overskriften lyder, hvilket puslebord vil I så anbefale?

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

har sådan en kommode med badekar og så hynde ovenpå... vi bruger dog aldrig badekarret i kommoden.

samtidig er kommoden lavet af træ (købt brugt) og står på vores badeværelse, hvilket har resulteret i, at træet har givet sig og vi nu ikke kan lukke nederste skuffe

tror vi skal på kig efter en ny inden nummer to men vi gav 100 kr. for den, så fred være med det

kunne godt tænke mig en væghængt, som dem de har på sygehus.

Anmeld

19. december 2013

Victoria2013

Tulipan skriver:

Det har jeg set på på nettet, men synes ikke at pladen til at pusle på så ret lang ud, er det langt nok til at hynden og babyen kan være ordentligt derpå?

Der kan i hvert fald sagtens ligge en 60 cm puslepude på bordet og så er der endda lidt plads bagved til bleer. Det fungerer i hvert fald fint for os... omend lillepigen allerede er længere end puslepuden, men det kan man jo ikke lave om på

Anmeld

19. december 2013

L&V

Victoria2013 skriver:

Jeg har svaret andet!

Vi har et Hensvik puslebord/reol fra Ikea... hvor puslebordsdelen så kan tages af når den ikke skal bruges mere og så kan møblet bruges som alm. reol på børneværelset. Vi har det stående på prinsessens værelse

Det har vi os.. Super billigt og godt med masser af plads til div

Anmeld

9. januar 2014

Anonym101

Tulipan skriver:

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Klapsammen puslebord, vælger vi
Det fylder ikke og man kan nemt flytte det. Personligt syntes jeg selv at puslebord med badekar er noget værre vandpjaskeri hvis man har puslebordet stående på børneværelset hehe

Anmeld

9. januar 2014

Tulipan

Victoria2013 skriver:

Jeg har svaret andet!

Vi har et Hensvik puslebord/reol fra Ikea... hvor puslebordsdelen så kan tages af når den ikke skal bruges mere og så kan møblet bruges som alm. reol på børneværelset. Vi har det stående på prinsessens værelse

Tror vi ender med at købe Hensvik puslereolen ligesom dig...
Har lige et spørgsmål: Har I købt Ikeas egen puslehynde dertil eller en anden/dyrere en et andet sted? Synes den ser lidt tynd ud nemlig...

Anmeld

9. januar 2014

M &.I

Tulipan skriver:

jeg har Puslehynde ovenpå kommode, den er også god der er med tre skuffer som kan ligge tøj i.

Anmeld

9. januar 2014

Tulipan

I.M skriver:

jeg har Puslehynde ovenpå kommode, den er også god der er med tre skuffer som kan ligge tøj i.

Er det så en kommode der er beregnet til det eller bare en "tilfældig kommode"?

Anmeld

9. januar 2014

M &.I

Tulipan skriver:

Er det så en kommode der er beregnet til det eller bare en "tilfældig kommode"?

du kan se den i babysam, har købt den meget dyrt det har tilbud nu her er billede, det er den jeg har ligger ved siden af tremmeseng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

Victoria2013

Tror vi ender med at købe Hensvik puslereolen ligesom dig...
Har lige et spørgsmål: Har I købt Ikeas egen puslehynde dertil eller en anden/dyrere en et andet sted? Synes den ser lidt tynd ud nemlig...

Vi købte en puslepude i Babysam - den fra Sebra (med ugler på)

Vi er stadig glade for vores valg af puslebord i øvrigt, lillepigen er 7 mdr nu og det funker fint. Og det dér "sæt" med affaldsspand og andet til opbevaring af ting til puslebordet man kan få til i Ikea er vi også glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.