Hvilket puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket puslebord er bedst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.064 visninger
45 svar
35 synes godt om
15. december 2013

Tulipan

Som overskriften lyder, hvilket puslebord vil I så anbefale?

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Tulipan

Dem der har svaret andet, vil I skrive hvad det er?
Er åben for alle gode ideer

Anmeld

15. december 2013

Victoria2013

Jeg har svaret andet!

Vi har et Hensvik puslebord/reol fra Ikea... hvor puslebordsdelen så kan tages af når den ikke skal bruges mere og så kan møblet bruges som alm. reol på børneværelset. Vi har det stående på prinsessens værelse

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har et brio væghængt pudslebord, som hænger over vores wc. Syntes det er rart at det ik tager plads på gulvet! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

Aabye

Tulipan skriver:

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Vi har et puslebord fra stokke. Det er et stort skrummel. 
Uanset hvilket puslebord vi havde valgt ville vi ikke ha haft plads til det på vores badeværelse. Det er nemlig utrolig småt og smalt, og vi har både vaskemaskine og tørretumbler (oven på hinanden) derude, så vi har simpelthen INTET plads. 

Derfor har vi puslebordet inde på vores ældste drengs værelse. Så snart han er ble fri bliver det så flyttet ind på vores yngstes værelse.

Når vi at flytte inden da, og vi får et større badeværelse til den tid, så kommer det ud på badeværelset at stå

Jeg har været rigtig glad for at have et puslebord med hylder under.. Så er der nemlig plads til ALT. 

Anmeld

15. december 2013

lycly

Tulipan skriver:

Jeg ville selv gerne have et væghængt og hvis I skal have det på badeværelset ville det være optimalt for at spare plads

Har dog selv et rigtigt puslebord med låger og hylder men kun fordi jeg bruger pladsen til ungernes tøj. Hvis jeg havde plads til deres tøj andet sted, så ville jeg have et væghængt

Anmeld

15. december 2013

mommy1991

Tulipan skriver:

Vi har det billigste puslebord ude fra IKEA og så med kurve under. Det fungerer kanon  

Anmeld

15. december 2013

Kay

Tulipan skriver:

Kan godt forstå din kæreste helst vil ha på badeværelset... Det er også mest hygiejnisk... 

Vi har en puslepude liggende oven på vores vaskemaskine som står ved siden af vores vask... Og det fungere rigtig godt... I skal bare huske hvis det skal stå på badeværelset... Skal i tænke over hvor det skal stå i forhold til badet,og evt gå uden om et i træ da det godt kan være noget skidt med alt det fugt :-)

Anmeld

15. december 2013

LilleSmølf

Jeg har stemt andet fordi jeg helst ville have sådan et slå-ud puslebord (tænk Ikea) da hans værelse er meget småt, men vi gratis fik en meget stor puslekommode som jeg ELSKER, selvom den fylder det halve af værelset (hvilket jeg ikke elsker)

Så afhængig af plads kan puslekommode i hvert fald anbefales for der er dejlig meget plads at pulse på og så er der plads til ting lige ved hånden + en masser ting i selve kommoden.

Vores badeværelse er et frimærke så det kom slet ikke på tale at få det derud.

Anmeld

15. december 2013

Mor til Ella

Jeg har været så glad for vores væg hængte

og det er så rart at det er lige ved siden af vasken på badeværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.