Hvilket puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2014

Chevro

Tulipan skriver:

Som overskriften lyder, hvilket puslebord vil I så anbefale?

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Har stemt blankt , da 'bedst' kun kan defineres, ud fra hvad jeg selv føler man har behov for..

Men vi har hylder under, da min kæreste er fiks på fingrene og selv har kreeret et super fint et til badeværelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

ano14316

Tulipan skriver:

Er meget i tvivl om hvilken slags vi skal købe… Min kæreste vil helst have det er på badeværeslet...

Jeg har haft 3 pusleborde..

Til spædbarnet vil jeg helst have et rigtig puslebord med kommode, da det er meget stabilt.. bedre at stå ved.. og man pusler jo hele tiden når de er så små..

Når de bliver lidt større vil jeg helst have væghængt da de fylder dejlig lidt, og ikke "roder" man kan have hvad man skal bruge i det..

Men da vores vægge ikke kan bære et væghængt har vi sådan en man ligger ovenpå tremmesengen, og den er vi super glad for, dejlig højde og også meget stabilt.. Og det bliver også det vi bruger når baby kommer til verden pga pladsmangel..

Anmeld

9. januar 2014

HHC88

Vi har denne puslekommode fra BabySam på hendes værelse, hvor jeg så har skiftet håndtagene ud med nogle porcelænsknopper fra Lisbeth Dahl for at pifte den lidt op Vi har 2 etager, så vi har en puslepude på badeværelset som er nedenunder til bleskift, da det er langt nemmere og når hun skal have skiftet tøj, så gør vi det på værelset oven på hvor hendes tøj er opbevaret 

Og det kan gøres for rimelige penge Vi købte kommoden brugt for 700kr. og knopperne kostede ca. 150 kr. i alt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Tulipan skriver:

Vi valgte at droppe puslebordet, vi har 1. Sal og det kunne kun stå deroppe og gad ikke skulle rende op og ned med børnene.

Så vi købte 2 puslepuder, en til hver etage og har så bare skiftet dem på gulvet/sengen/sofaen. Det har virket fint med begge børn, især da de kom i trille rundt alderen :-) har aldrig skulle frygte at de faldt nogle steder.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

10. januar 2014

Tulipan

HHC88 skriver:

Vi har denne puslekommode fra BabySam på hendes værelse, hvor jeg så har skiftet håndtagene ud med nogle porcelænsknopper fra Lisbeth Dahl for at pifte den lidt op Vi har 2 etager, så vi har en puslepude på badeværelset som er nedenunder til bleskift, da det er langt nemmere og når hun skal have skiftet tøj, så gør vi det på værelset oven på hvor hendes tøj er opbevaret 

Og det kan gøres for rimelige penge Vi købte kommoden brugt for 700kr. og knopperne kostede ca. 150 kr. i alt.

Ej hvor er den flot!
Bliver helt i tvivl nu om jeg skal købe reolen eller gå tilbage til at købe en kommode...ih det er svært!

Anmeld

10. januar 2014

Frk. Petersen

her er et billede af vores - der kommer hylder oppe over

Anmeld

10. januar 2014

Satans

Tulipan skriver:

Vi har denne fra Basson. Vores badeværelse er langt og smalt. Men denne passer lige ind i vores brusekabine, så mister vi ikke for meget plads  

Vi ruller den bare ud, når vi skal i bad, og ind når vi er færdige 

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

Tulipan skriver:

Ville foretrække det på badeværelset, hvis der er pladsen til det. Tænker det er rarest med vandhanen lige ved hånden.

Vh. Louise

Anmeld

10. januar 2014

MoarMoar

Vi har en puslepude på vores badeværelsesbord. Det vil sige at jeg har vasken lige ved siden af puslepladsen. Jeg har også alt børnetøjet på badeværelset. 

Jeg vil altid anbefale at have pusleplads på badeværelset. 

Anmeld

10. januar 2014

MortilElias2010

Tulipan skriver:

Vi havde et der mindede om det her, der var bare ikke skuffer i midten men tre store brede dybe hylder. Kan anbefales stærkt! 

Jeg har lånt billedet fra gul og gratis for at beskrive vores gamle. Det her er til salg for 950kr. (Bonus Info)  Det er ikke mit. Fra BabySam 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.