Mor11 skriver:
Det er lidt sjovt hvordan vi reagerer på voldsomme oplevelser
de fleste bliver jo så skræmt at de aldrig vil igennem det igen 
jeg havde også et fødselsforløb fra "helvede" der endte i aks og alle jeg taler med omkring det siger "gud nej, hvordan har du det med den næste så? Vil du ikke bare have ks efter den omgang?" Men NEJ, jeg vil sgu prøve igen
jeg har det lidt sådan at nu ved jeg hvad jeg kan forvente, så selvom det skulle gå skidt igen, jamen så har jeg prøvet det før
og så tænker jeg, hvad er oddsene lige for at det sker igen? Naivt muligvis, men jeg glædede mig simpelthen sådan til den oplevelse af at kæmpe med mit barn for at få det til verden, så jeg føler mig lidt snydt og VIL prøve igen 
iøvrigt var timerne med veer (mest vestorm) de vildeste timer ever, og selvom det var smertefuldt så gjorde jeg det gerne 10 gange mere for at slippe for et ks 
Tror jeg har det lidt omvendt så mange andre..
jeg kender rigtig mange som har fået ks. Og gu vil jeg ej nogensinde udsætte mig selv frivilligt for det helvede de skal igennem!
og så uden den fede oplevelse det er st kæmpe med sit barn til det er ude, og man får det op på brystet, her var det børnenes far som tog imod dem begge, og lagde dem på mit bryst <3
det var så fantastisk et øjeblik efter så lang tids venten, og så hård en kamp
håber du får den samme oplevelse næste gang
har så ondt af dem som ikke gør .
Glæder mig helt vildt til jeg skal igennem en fødsel næste gang
og denne gang er det ekstra spændene, for vi vil ikke kende kønnet
så nu skal de næste 2 år bare gå stærkt,
(lidt skruk"
Anmeld