Downs syndrom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.924 visninger
41 svar
68 synes godt om
25. november 2013

Sandratoft

Af ren nysgerrighed: Hvis i til nf, fik af vide at der var stor chance for et barn med Downs syndrom, ville i så få foretaget en abort, eller se tiden an om i ikke fik et raskt barn alligevel? Eller, måske er downs syndrom måske slet ikke et abort grundlag for dig/jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

esioul

Sandratoft skriver:

Af ren nysgerrighed: Hvis i til nf, fik af vide at der var stor chance for et barn med Downs syndrom, ville i så få foretaget en abort, eller se tiden an om i ikke fik et raskt barn alligevel? Eller, måske er downs syndrom måske slet ikke et abort grundlag for dig/jer?

Vi har snakket om det herhjemme, og jeg vil under ingen omstændigheder få foretaget abort hvis jeg fik af vide der var risiko for Down syndrom. Heldigvis har kæresten samme holdning

Anmeld

25. november 2013

MorTil4<3

Sandratoft skriver:

jeg har altid haft aftale med mig selv om mine børns far at hvis nogen tal eller noget til NF viste Downs, så ville vi tage aborten

jeg ØNSKER ikke at sætte et barn til verden som måske skal have hjælp resten af sit liv, eller som vi skal kæmpe en kamp med hver dag for at passe . .

så her er vi enige. Downs , nej tak

Anmeld

25. november 2013

isabellasmor

esioul skriver:

Vi har snakket om det herhjemme, og jeg vil under ingen omstændigheder få foretaget abort hvis jeg fik af vide der var risiko for Down syndrom. Heldigvis har kæresten samme holdning

Samme her 

Anmeld

25. november 2013

Maja_4000

MilleMus1988 skriver:

jeg har altid haft aftale med mig selv om mine børns far at hvis nogen tal eller noget til NF viste Downs, så ville vi tage aborten

jeg ØNSKER ikke at sætte et barn til verden som måske skal have hjælp resten af sit liv, eller som vi skal kæmpe en kamp med hver dag for at passe . .

så her er vi enige. Downs , nej tak

Det samme her

Anmeld

25. november 2013

Lukas&Liam<3

Vi ville begge her hjemme få det fjernet, men det ville være et hårdt valg synes vi (:

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

Sandratoft skriver:

Nej jeg ville ikke få en abort, men føde mit barn med downs.

Anmeld

25. november 2013

Pikku Myy

Sandratoft skriver:

Som jeg har forstået det, bliver det afklaret med sikkerhed om barnet har Downs syndrom eller ej inden forældrene skal tage valget. Man tager altså ikke valget baseret på en sandsynlighed

Anmeld

25. november 2013

MyLove E

Jeg vil være så meget i tvivl. Håber aldrig jeg skal tage stilling til det. Det ville være den sværeste beslutning. .

Anmeld

25. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ville det helt sikkert blive en abort, hvis det var 100 procent sikkert! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.